قائم مقام باشگاه پرسپولیس ساعت ۲۴ امشب استانبول را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و قرار است سرمربی جدید پرسپولیس هم بامداد چهارشنبه وارد تهران شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس پس از توافق و امضای قرارداد با برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم پرسپولیس ساعت ۲۴ امشب استانبول را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

در همین رابطه و برای اطلاع صحیح علاقه‌مندان تیم فوتبال پرسپولیس از آخرین وضعیت قرارداد برانکو قرار بود برنامه امشب از طریق اسکایپ با نژادفلاح ارتباط برقرار کند اما به دلیل اینکه قائم مقام باشگاه پرسپولیس باید در فرودگاه برای بازگشت به ایران حضور داشته باشد عملاً این امکان میسر نشد اما در صورت فراهم شدن شرایط نژادفلاح در ارتباطی تلفنی با برنامه ۹۰ در خصوص وضعیت قرارداد برانکو با پرسپولیس صحبت خواهد کرد.

همچنین با رفع مشکلات مالیاتی برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید و کروات پرسپولیس بامداد چهارشنبه به تهران خواهد رسید و در این صورت با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

همچنین گفتنی است، توافق بر سر مبلغ  و مدت‌زمان قرارداد با برانکو انجام شده و طبق قرارداد مربی بدنساز، مربی دروازه‌بانان و یکی از مربیان کادر فنی پرسپولیس خارجی خواهند بود که توسط برانکو به پرسپولیس آورده خواهند شد اما طبق توافقاتی که صورت گرفته دو دستیار ایرانی هم در کادر فنی آینده پرسپولیس حضور خواهند داشت که قرار است نژادفلاح این دو گزینه را به برانکو معرفی کند و پس از صحبت سرمربی جدید پرسپولیس با این دو گزینه رسماً نام دو مربی ایرانی پرسپولیس معرفی شود.

گفتنی است، هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در بازی روز چهارشنبه مقابل النصر عربستان برعهده حسین عبدی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.