مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است راه‌راه‌پوشان تورین نباید جالوروسی را دست‌کم بگیرند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل میهمانش، امپولی به برتری ۲ بر صفر رسید و فاصله‌اش را با رم دوم جدولی بار دیگر به ۱۴ امتیاز افزایش داد.

کارلوس توس که در بازی شب گذشته در دقیقه ۴۳ گل اول بیانکونری را به ثمر رساند به سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: پیش از بازی ما، رم با پیروزی خانگی‌اش بر ناپولی نشان داد که هنوز زنده است. ما نباید رم را دست‌کم بگیریم و تا زمانی که روی کاغذ قهرمانی‌مان مسجل شود باید به سخت‌کوشی‌مان ادامه بدهیم.

وی همچنین در مورد گلی که از روی ضربه ایستگاهیِ دو ضرب از گوشه محوطه ۶ قدم امپولی به ثمر رساند به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: می‌دانستم که باید توپ را با قدرت به سقف دروازه شوت بزنم، البته گلزنی از آن منطقه کار دشواری است.

مهاجم ۳۱ ساله بانوی پیر همچنین در خصوص دیدار سه‌شنبه بانوی پیر برابر فیورنتینا در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا اظهار داشت: همیشه سعی‌ام بر این است تا خودم را به خوبی آماده بازی‌های یوونتوس کنم و حالا با وجود اینکه مصدومان زیادی در ترکیب‌مان داریم خیلی مهم است که با تمام وجود مقابل فیورنتینا بازی کنیم.

توس در فصل جاری در ۲۹ بازی از رقابت‌های مختلف برای یوونتوس ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.