دبیرکمیته فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته گزارش بازی‌های بیست و چهارم به دست‌مان نرسیده و باید ببینیم گزارشی که ناظران به ما ارسال کرده‌اند چه مطالبی عنوان شده است.
حسین عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص اتفاقاتی که در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در دیدار تیم‌های استقلال، فولاد و نفت تهران، نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: هنوز گزارش این بازی‌ها به دست ما نرسیده است و تا روز گذشته این اتفاق رخ نداده بود. باید گزارش ناظران را ببینیم و بعد در مورد این موضوع تصمیم بگیریم. در خصوص نفت مسجدسلیمان و به خاطر اتفاقاتی که در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس رخ داد، دستور موقت صادر کردیم که آنها بدون حضور تماشاگران‌شان در دیدار خانگی بازی کنند و بعد باید گزارش بازی این تیم در نفت مسجدسلیمان را ببنیم. در خصوص بازی استقلال و فولاد هم همین گونه است.

وی در مورد اینکه چه جرائمی برای تیم‌های متخلف در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: در آئین‌نامه تمام این مسائل عنوان شده است. اگر تیمی متخلف شود ابتدا جریمه نقدی می‌شود و پس از آن از حضور تماشاگرانش محروم می‌شود و همین طور به ترتیب ادامه خواهد داشت. اما دیگر خبری از کسر امتیاز نیست و در آئین‌نامه جدید چنین موضوعی وجود ندارد.

دبیرکمیته فدراسیون فوتبال در مورد اینکه پرونده تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و پایاسازه به کجا رسیده است،‌ گفت: به علت اینکه پرونده این دیدار در روزهای پایانی سال گذشته به ما داده شد هم اکنون در حال رسیدگی به آن هستیم و ظرف یکی دو روز آینده در مورد مسائلی که به ما مربوط می‌شود تصمیم می‌گیریم. در خصوص برخی مسائل که مربوط به کمیته داوران می‌شود از آنها استعلام خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد نتیجه تغییر کند، گفت:‌ در حال حاضر نمی‌توانم در این باره صحبت کنم باید این پرونده را بررسی قرار دهیم و پس از آن تصمیم خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.