باشگاه پرسپولیس ظهر امروز به منظور رسیدگی به اتقاق تمرین روز شنبه سرخپوشان با حضور پیام صادقیان جلسه‌ای را تشکیل داد.
در این جلسه پیام صادقیان ضمن ارائه توضیحات اعلام کرد: پیروی از دستورات سرمربی را همواره سرلوحه کار خود می‌دانم و تصمیم سرمربی هر چه باشد اجرا می‌کنم. در این نشست مسئولان باشگاه نیز نکاتی را مطرح کردند که صادقیان شنونده آن بود.

محمود خوردبین نیز در این باره گفت: این جلسه به خواست مدیریت باشگاه و با تاکید و در اولویت قرار داشتن نظم و انضباط در تیم فوتبال باشگاه تشکیل شد. پیام صادقیان نیز در صحبت‌های خود تاکید داشت با توجه به حساسیت‌هایی که روی او وجود دارد، تمام تلاش خود را می‌کند تا از ناحیه وی حاشیه‌ای بوجود نیاید و در جریان این اتفاق نیز قصد سرپیچی از دستورات سرمربی و هرگونه بی‌احترامی را نداشته‌ و با همین تفکر با وجود آنکه امکان حضور در اکثر بازی‌ها را پیدا نکرده، فقط به تمرین و تلاش بیشتر پرداخته است. موارد مختلفی هم مطرح شد که صادقیان عنوان کرد: تصمیم گیرنده نهایی درباره همه مسائل فنی سرمربی تیم است و امیدوار است که فرصت یاری رساندن به تیم را در این فصل داشته باشد.

سرپرست سرخپوشان ادامه داد: باشگاه برای پیگیری این موضوع به من ماموریت داده است و پیرو جلسه ظهر امروز، نشستی با آقای حمید درخشان خواهیم داشت و در نهایت ایشان تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص هستند. با توجه به اینکه جلسه مذکور امروز انجام می‌شود، صادقیان در تمرین امروز غایب خواهد بود و نتیجه بررسی‌ها و جلسات متعاقباً اعلام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.