بر اساس گزارش‌های منتشر شده هافبک ۳۵ ساله بارسلونا در تابستان پیش‌رو از این تیم جدا و به السد قطر ملحق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تابستان ۲۰۱۴ بحث جدایی‌اش از بارسلونا به طور جدی مطرح بود ولی در نهایت پس از گفت‌و‌گویی که با لوئیس انریکه، سرمربی این تیم داشت برای ماندن در نوکمپ متقاعد شد حالا خبر می‌رسد که باشگاه السد قطر دست بردار او نیست و در تدارک مراحل حضورش در جمع سفیدپوشان دوحه است. این در حالی است که چند هفته پیش شایعه حضور احتمالی هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) مطرح شد.

عبدالله البریک، یکی از مربیان تیم فوتبال السد قطر با انتشار تصویری از ژاوی هرناندس مدعی شد که این بازیکن ۳۵ ساله در تابستان پیش‌رو از بارسلونا جدا و به السد می‌پیوندد.

البریک در صفحه شخصی «اینستاگرام» خود با به اشتراک گذاشتن تصویری از هافبک آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا نوشت: السد به دنبال جذب ژاوی، کاپیتان بارسلوناست و این تصویری از او در کنار محمد غلام، مدیر ورزشی تیم فوتبال السد است.

براساس گزارش‌های منتشرشده هنوز قرارداد رسمی بین طرفین به امضا نرسیده است ولی دیر یا زود توافق نهایی صورت خواهد گرفت. بر اساس همین گزارش ژاوی با قراردادی سه ساله به السد خواهد پیوست. اگر این اتفاق رخ دهد او جا پای بازیکنانی همچون پپ گواردیولا، گابری گارسیا، فرانک دی‌بوئر، رونالد دی‌بوئر، کریستوف دوگاری، روماریو و سانی اندرسون خواهد گذاشت که در همین مقطع از دوران حرفه‌ای خود از بارسلونا جدا و به تیم‌های قطری پیوستند.

ژاوی تاکنون عناوین زیادی را با بارسلونا کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به هفت عنوان قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )