مارکو وراتی مدافع ایتالیایی پاری‌سن ژرمن جایگزین آندره پیرلو مصدوم در ترکیب اصلی تیم ملی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می رسد مارکو وراتی در غیاب آندره پیرلو که آسیب دیده است، برای آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا، نقش کلان تری ایفا کند. مارکو وراتی که ۲۳ سال دارد و مدافع تیم پاری‌سن ژرمن است جای پیرلو، هافبک دفاعی ۳۶ ساله تیم یوونتوس را در ترکیب تیم ملی قرار خواهد گرفت.

به نظر می رسد که بازیکن پاری‌سن ژرمن روز شنبه در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش مقابل بلغارستان در مقدماتی یورو ۲۰۱۶ فرانسه قرار گیرد، زیرا پیرلو هم دچار آسیب دیدگی در ناحیه زانو شده است.

وراتی در این زمینه به خبرنگاران حاضر در اردوی تیم ملی گفت: جایگزین شدن کسی برای نقشی که پیرلو بازی می کرد، بسیار سخت است و امیدوارم بتوانم از پس آن بر آیم. پیرلو یک قهرمان حقیقی است. ذخیره او بودن هم جای افتخار دارد.

وراتی همچنین درباره شرایط سخت در تیم ملی گفت: من احساس فشار نمی کنم. سختی‌ها را دوست دارم، زیرا که دنیا سراسر آزمایش است و ما باید خود را برای آزمون های سخت‌تر زندگی مهیا کنیم. آزمونی که معروف و غیر معروف نمی‌شناسند.

تیم ملی ایتالیا رتبه ۱۰ رده‌بندی فیفا را دارد. لاجوردی پوشان از چهار دیداری که تا به حال در چارچوب مرحله گروهی مقدماتی یورو ۲۰۱۶ فرانسه در گروه هشت داشته، سه بازی را برده و دیگری را به تساوی رضایت داد.

ایتالیا سه روز پس از دیدار مقابل بلغارستان، دیداری دوستانه با تیم ملی انگلیس در تورینو خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.