بهزاد خداویسی گفت: در حقیقت باید بگویم بخشی از عدم حضورم در این سالها عامدانه بود، چراکه معتقدم یک بازیگر هم گه‌گاه نیاز به شارژ شدن دارد، اما با تمام این تفاسیر دلم برای بازیگری تنگ شده بود.
بهزاد خداویسی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مدتی کار نکردم آنهم به این خاطر بود که برای تحصیل به خارج از کشور رفته بودم. طی این سالها در رشته بازیگری تحصیل کردم، ضمن اینکه خانواده‌ام نیز ساکن آنجا هستند و برای دیدار با آنها گاهی سفر می‌کنم.

 این بازیگر در مورد فعالیت این روزهایش اضافه کرد: به این دلیل که مدام در حال سفر کردن بودم نمی‌توانستم آثار زیادی را بازی کنم. اما مدتی است که در حال بازی درنقش پرویز ثابتی در سریال معمای شاه هستم که خیلی‌ها بر این باورند که شباهت زیادی از لحاظ ظاهری به این فرد دارم.

این بازیگر افزود: ثابتی رئیس اداره سوم و معاون ساواک بوده است و طبق شنیده‌ها و مطالعاتی که در این مدت داشتم متوجه شدم که در همان دوران کاری‌اش فرد باهوش و متخصصی در کارش بوده است و حتی یک نکته جالبی که از او شنیدم این بود که جاسوسی رئیس ساواک(نصیری) را نیز به عهده داشته است. ثابتی هنوز هم زنده است و سالها هم مخفی شده تا کسی او را پیدا نکند.

وی درباره اینکه نگران فراموش شدن از جانب مردم نبودید، گفت: در حقیقت باید بگویم بخشی از عدم حضورم در این سالها عامدانه بود، چراکه معتقدم یک بازیگر هم گه‌گاه نیاز به شارژ شدن دارد و باید خود را ریکاوری کند تا با انرژی مضاعفی سر صحنه آثار حضور پیدا کند، اما با تمام این تفاسیر دلم برای بازیگری تنگ شده بود و در این مدت هم که آنجا بودم مشغول نگارش فیلمنامه بودم.

بازیگر سریال «روزگار جوانی» بیان کرد: با اینکه در کارهای خوبی بازی کرده بودم، اما تعدادی از آنها به خوبی دیده نشدند مثل  «ایران سرای من است»، اما از این بابت خوشحالم که هنوز هم مردم مرابه خوبی می‌شناسند.

وی ضمن یادآوری سریال‌های خوبی چون روزی روزگاری، سرنخ  و روزگار جوانی ادامه داد: در این سالها بیشتر سینما را دنبال می‌کردم، اما در همان حدی که آثار تلویزیونی را دیدم متوجه کاهش سطح کیفی آنها شدم. دلیل این موضوع را باید در بودجه کم و عدم حضور متخصصین و فیلمنامه نویسان خوب در صدا و سیما دانست. برای همین است که اغلب مردم ما برای دیدن سریال‌های ماهواره‌ای علاقه بیشتری نشان می‌دهند تا سریال‌های داخلی کشور خودمان و این مسئله برای هنر و فرهنگ کشورمان در طولانی مدت عواقب بسیار بدی را به بار خواهد آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.