ستاره برزیلی پیشین تیم‌های میلان و رئال مادرید ادعا کرد برخی از دوستانش که در فوتبال اروپا شاغل هستند به او پیشنهاد بازگشت به قاره سبز را داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو کاکا، ستاره برزیلی پیشین تیم‌های میلان و رئال مادرید که توپ طلای فرانس فوتبال را در سال ۲۰۰۷ کسب کرد و اکنون هم برای تیم اورلاندو آمریکا بازی می‌کند، ادعا که در یک مقطع از دوران بازیگری‌اش از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهتر بوده است.

کاکا در گفت‌وگو با نشریه دیلی میل انگلیس اظهار داشت: من توپ طلا و جایزه بازیکن سال فیفا را در رقابت با کریستیانو و مسی بردم. آنها اکنون هر سال این جایزه را از آن خود می‌کنند اما آن زمان من توانستیم هر دوی آنها را شکست دهم. به نظرم توپ طلایی که من کسب کردم بسیار مهم بود چون در رقابت با بهترین رقبا آن را به دست آوردم. هر وقت به این موضوع فکر می‌کنم احساس افتخار می‌کنم.

کاکای ۳۲ ساله که در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در ترکیب رئال مادرید در کنار کریستانو رونالدو بازی کرد در خصوص همکاری‌اش با رونالدو در آن ۵ سال گفت: بدون شک فکر می‌کنم که ما به یکدیگر کمک کردیم. داشتن هم‌تیمی مانند او فوق‌العاده بود. من از او چیزهای فراوانی یاد گرفتم. هر روز در کنارش بودم و می‌دیدم که چگونه تمرین می‌کند. رابطه من و کریستیانو در خارج از زمین هم عالی بود. هنوز هم رابطه ما خوب است. من واقعاً خوشحالم که او در رئال مادرید توانست توپ طلا را ببرد چون لیاقتش را داشت. رونالدو بازیکن خاصی است.

کاکا در خصوص دوران نه چندان پرفروغ بازیگری‌اش در رئال مادرید تحت هدایت ژوزه مورینیو نیز عنوان کرد: من واقعاً از اینکه فرصت کار با مورینیو را پیدا کردم خوشحالم چون او یکی از بهترین مربیان دنیا است.

هافبک برزیلی تیم اورلاندو که اخیراً به این تیم پیوسته است، تأکید کرد که علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال اروپا ندارد هرچند برخی از دوستانش از جمله اسکار، ویلیان و مسعوت اوزیل به او پیشنهاد کرده‌اند که به انگلیس برود و در لیگ برتر بازی کند.

او گفت: آنها به من شوخی می‌کنند و می‌گویند که بیا و برای چلسی یا آرسنال بازی کن اما من می‌گویم که از وضعیتم در اورلاندو راضی‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.