سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعلام کرد پس از پایان قراردادش با این تیم بازنشسته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال که امسال برای اولین بار مربیگری در فوتبال انگلیس را با قبول هدایت منچستریونایتد تجربه می‌کند اما هنوز نتوانسته انتظارات بسیاری از هواداران شیاطین سرخ را برآورده کند، اعلام کرد که در پایان قراردادش با قرمزپوشان شهر منچستر بازنشسته خواهد شد.

فن‌خال ۶۳ ساله با تأکید بر اینکه می‌خواهد در اوج به دوران مربیگری خود پایان دهد و امیدوار است که در فوتبال جزیره هم جام کسب کند، در گفت‌وگو با نشریه تلگراف اظهار داشت: من هم دیگر پیر شده‌ام. این آخرین تیمی است که در آن مربیگری می‌کنم و از این بابت مطمئنم. دیگر وقت آن است که به فرزندانم، نوه‌هایم و همسرم توجه کنم. این حق آنهاست در حالی که در حال حاضر نمی‌توانم به اندازه کافی به عزیزانم توجه داشته باشم. من حتی در مراسم جشن تولد نوه‌ام نتوانستم حضور نداشتم و این وضعیت را دوست ندارم.

وی که دوران مربیگری خود را در سال ۱۹۸۶ با ایفای نقش به عنوان یک دستیار در تیم آلکمار آغاز کرد و در سه لیگ مختلف اروپا (بوندس‌لیگا، لالیگا و اردویژه هلند) قهرمان شده است، در حال حاضر با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس فاصله زیادی دارد، چون تیمش هشت امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله گرفته است و این در حالی است که چلسی یک بازی معوقه هم دارد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ درباره پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد با وجود سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری تیمش در تابستان امسال برای خرید ستاره‌هایی مانند آنخل‌دی‌ماریا و رادامل فالکائو، شیاطین سرخ سال آینده هم بازیکن جذب کنند، گفت: این هدف ماست. بله ما می‌خواهیم بازیکن جدید بخریم اما همه چیز به این بستگی دارد که این فصل را چگونه به پایان برسانیم. ما باید سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کنیم و سال آینده آزمون‌های زیادی پیش روی ماست. باید سطح تیم را از چیزی که اکنون هست بالاتر برود و البته باید ببینیم که چگونه می‌شود این کار را با آوردن بازیکنان جدید انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.