ستاره فرانسوی خط میانی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند بیانکونری را در دو بازی اروپایی بعدی‌اش همراهی کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شانس پیشروی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ضربه‌ای سنگین خورد، چرا که پل پوگبا، هافبک فرانسوی این تیم که در جریان بازی چهارشنبه شب بانوی پیر و دورتموند در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مصدوم و مجبور به ترک میدان شد، تا ماه می (دهم اردیبهشت) قادر به بازگشت به میادین نیست.

پوگبا همانطور که روز گذشته (پنجشنبه) گروهی از رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده بودند، از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است و به این ترتیب چند بازی حساس بانوی پیر در ماه آوریل از جمله بازی‌های دور رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد.

این هافبک ۲۲ ساله در موفقیت‌های فصل جاری بانوی پیر در رقابت‌های داخلی و اروپایی سهم بسزایی داشته است و نبودش می‌تواند ضربه سنگینی به شانس صعود بیانکونری به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان بزند. در سری A اما شاید یوونتوس از نبود پوگبا تحت فشار قرار نگیرد چون در حال حاضر با ۱۴ امتیاز فاصله نسبت به رم رده دومی پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی است.

در ۵۰ روزی که پوگبا قادر به همراهی یوونتوس نیست، بانوی پیر بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه فیورنتینا و دو بازی رفت و برگشت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین چهار بازی در سری A برابر تیم‌های جنوا، امپولی، پارما، لاتزیو، تورینو و فیورنتینا را پیش رو خواهد داشت. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.