مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که در میان هفت رقیبی که بانوی پیر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ممکن است با آنها روبه‌رو شود، بایرن مونیخ خطرناک‌ترین تیم است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجو کیه‌لینی با اذعان به قدرت باواریایی‌ها که برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شاختار دونتسک اوکراین را با نتیجه قاطع ۷ بر صفر شکست دادند، گفت ترجیح می‌دهد که بانوی پیر در دومین دور حذفی مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا با قهرمان بوندس‌لیگا روبه‌رو نشود.

با پایان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا (جمعه) قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات در شهر نیون سوئیس برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که یوونتوس همچون دو فصل گذشته در این مرحله از رقابت‌ها با بایرن مونیخ روبه‌رو شود.

بانوی پیر در فصل ۱۳-۲۰۱۲ نیز در مرحله یک چهارم نهایی با باواریایی‌‌ها مصاف داشت که در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر به حریف آلمانی باخت. به همین دلیل کیه‌لینی و یارانش به قدرت بایرن مونیخ کاملاً واقف هستند.

مدافع ۳۰ ساله یوونتوس در این خصوص به خبرنگاران گفت: اگر دست من بود و می‌توانستم، کاری می‌کردم که با بایرن مونیخ روبه‌رو نشویم. با این حال باید منتظر مشخص شدن نتایج قرعه‌کشی باشیم.

برخلاف کیه‌لینی، هم تیمی او لئوناردو بونوچی می‌گوید برایش فرقی نمی‌کند که بیانکونری با کدام یک از هفت تیم راه پیدا کرده به مرحله یک چهارم نهایی شامل رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، پورتو، پاری‌سن‌ژرمن، موناکو و بایرن مونیخ روبه‌رو شود.

بونوچی گفت: هنوز بازی‌های زیادی مانده که باید انجام دهیم و مرحله یک چهارم نهایی جایی است که لیگ قهرمانان اروپا جالب می‌شود. ما هم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده‌ایم و بدون هیچ ترسی آماده رویارویی با تمام تیم‌های راه پیدا کرده به این مرحله هستیم. با هر تیمی که قرعه‌کشی آن را به عنوان حریف ما مشخص کند رقابت خواهیم کرد و می‌دانیم کار سختی در پیش خواهیم داشت اما شکست دادن ما هم برای هیچ تیمی کار آسانی نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.