مدیربرنامه‌های مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن این بازیکن را فردی با خصوصیات سه تن از اساطیر ورزش‌ جهان می‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مینو رایولا، ایجنت معروف ایتالیایی و مدیربرنامه‌های زلاتان ابراهیموویچ تأکید کرد که با توجه به توانایی‌های بی‌نظیری که این بازیکن سوئدی دارد، بسیار بعید است که پاری‌سن‌ژرمن حاضر به فروش او در تابستان سال آینده شود.

ایبرای ۳۳ ساله هفته گذشته پس از شکست تیمش برابر بوردو در هفته بیست و نهم لوشامپیونه انتقاد شدید‌اللحنی علیه داور این بازی انجام داد و پا را فراتر از آن گذاشت زمانی که فرانسه را کشوری متعفن توصیف کرد و با اظهارات خود جنجالی گسترده‌ در رسانه‌ها به راه انداخت و واکنش چند تن از سیاستمداران فرانسوی را در پی داشت. برخی رسانه‌ها پس از این ماجرا ادعا کردند، ممکن است ابراهیموویچ دیگر نخواهد در لوشامپیونه کار خود را ادامه دهد و در پایان فصل از پاریسی‌ها جدا شود.

مینو رایولا اما این موضوع را تکذیب کرد و گفت که پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست بازیکنی در حد و اندازه ابراهیموویچ را از دست بدهد.

مدیربرنامه‌های زلاتان به نشریه اکیپ فرانسه گفت: از نظر تئوری ابراهیموویچ ممکن است که در تابستان سال آینده فروخته شود اما به آن شرط است که پاری‌سن‌ژرمن بخواهد. اگر نظر مرا بپرسید می‌گویم غیرممکن است که پاری‌سن‌ژرمن حاضر به انجام این کار شود. ایبرا هنوز هم مهمترین بازیکن در پروژه پاری‌سن‌ژرمن است. اگر او برود چه بازیکنی پتانسیل پر کردن جایش را دارد؟ زلاتان جدید کجاست؟ پیدا کردن کسی با توانایی‌های ابراهیموویچ غیرممکن است و پاری‌سن‌ژرمن این را می‌داند.

رایولا افزود: زلاتان بازیکنی بی‌نظیر است. او تنها فوتبالیست دنیاست که با یک متر و ۹۶ سانتی متر قامت، تکنیک لیونل مسی، شخصیت محمدعلی کلی و قدرت مایک تایسون (دو ستاره پیشین بوکس جهان) را دارد. من هرگز بازیکنان را به انجام کاری که خودشان به آن راغب نبوده‌اند مجبور نکرده‌ام. زلاتان اگر خودش بخواهد قراردادش را تا بعد از سال ۲۰۱۶ تمدید می‌کند اما چیزی که او نمی‌خواهد برایش در پاریس رخ دهد این است که نیمکت‌نشین شود. او یا باید ستاره تیمش باشد یا از آن جدا می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )