سرمربی فولاد خوزستان درباره بازی ندادن به بازیکنان سرباز گفت: بازیکنان آماده نیستند و مجبور بودم فقط از سروش رفیعه به مدت ۱۰ دقیقه استفاده کنم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی فولاد خوزستان در برابر الهلال عربستان اظهار داشت: تیم حریف را به دلیل محرومیت بازیکنانش دست کم نگرفتیم و واقعاً بازی سختی داشتیم.

وی افزود: تیم الهلال قدرتمند است و در سال گذشته توانسته به مقام نایب قهرمانی در این رقابت‌ها برسد.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه ما فرصت‌های خوبی در این دیدار داشتیم، گفت: متأسفانه نتوانستیم از تک موقعیت‌هایی که داشتیم ‌‌نهایت استفاده را ببریم و به تساوی رضایت دادیم.

وی درباره بازی ندادن به بازیکنان سرباز عنوان کرد: بازیکنان آماده نیستند و مجبور بودم فقط از سروش رفیعه به مدت ۱۰ دقیقه استفاده کنم و همه دیدند که او نتوانست مانند گذشته ظاهر شود.

اسکوچیچ با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان فولاد در نیمه نخست راضی نبودم، بیان کرد: ولی در نیمه دوم واقعاً خوب کار کردیم اما متأسفانه نتوانستیم به گل برسیم.

وی درباره حضور پرشور تماشاگران اهوازی در این بازی اظهار داشت: خوشحالم که تماشاگران خوزستانی هنوز هم از تیم فولاد خوزستان حمایت می‌کنند و امیدوارم در بازی‌های آینده این حمایت‌ها را جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.