بازیکن تیم فوتبال امید ایران که صبح امروز تهران را ترک کرد هنوز نتوانسته است از گیت‌های فرودگاهی کویت عبور کند!
به گزارش ایسنا، عبدالله‌زاده به دلیل مشکل ویزا نتوانست از گیت فرودگاه کویت عبور کند و تاکنون در فرودگاه منتظر صدور روادید است! شنیده می‌شود مسئولان تیم به دنبال راهی برای بازگرداندن این بازیکن به ایران هستند.

با این همه حبیب کاشانی، مدیر تیم امید بازگشت عبدالله زاده به ایران را تکذیب کرد و به ایسنا گفت: عبدالله زاده ویزا داشته است اما ویزایش با مشکلاتی همراه بوده یا مساله دیگری در بین است. بنده هنوز اطلاعی از جزئیات دقیق این مساله ندارم اما عبدالله زاده در هتل فرودگاه الکویت مستقر شده است. ما تلاش می کنیم ویزای او صادر شود و به اردوی تیم بپیوندد.

کاشانی با بیان این که یوسف وکیا، صائب محبی و احمد نوراللهی امشب به همراه مجید صالح به کویت می روند، گفت: در تلاش هستیم تا مشکل مرادوند و روزبه چشمی را هم حل کنیم. این دو بازیکن ویزا گرفته‌اند اما چون اعتبار پاسپورتشان کمتر از ۶ ماه است با مشکل خروج مواجه هستیم. پس از همکاری های انجام شده از سوی مسئولان پاسپورت جدید برای آنها صادر شده است و باید پس از اخذ ویزا هر چه سریع‌تر به اردوی تیم ملحق شوند. شاهین ثاقبی هم امشب نمی تواند به کویت برود اما با حل مشکل پاسپورت و ویزایش قطعا فردا به کویت اعزام می‌شود.

شنیده شده است ۵۰ نفر برای این سفر از سوی تیم امید به کویت اعزام شده اند. این در حالی است که کویتی ها پذیرای ۳۰ نفر هستند. آیا برای برپایی اردوی ۴ روزه و انجام یک بازی تدارکاتی باید این تعداد نفر به کویت اعزام می‌شدند؟ کاشانی در این باره تصریح کرد: کویت در بحث صدور ویزا با ما همکاری کرد و تمام کسانی که قرار بود اعزام شوند، رفته‌اند. ضمن این که این آخرین اردوی ما قبل از بازی‌های رسمی انتخابی المپیک است و کادر فنی می خواست تمامی بازیکنان در آن حضور داشته باشند. ۳۰ بازیکن برای حضور در این اردو پیش بینی شده بود و مابقی افراد که تقریبا همگی آنها وارد کویت شده‌اند پزشک، ماساژور، مربی، مسئول تدارکات و ... هستند که بنا به صلاح دید نیاز بود در این اردو باشند.

کاشانی درباره اینکه چطور این بازیکن بدون داشتن ویزا به کویت اعزام شده گفت: او ویزا داشته است. قطعا اگر ویزا نداشت که نمی‌توانست از گیت فرودگاه خودمان هم رد شود. ضمن اینکه پاسپورت او هم اعتبار کامل داشته اما هنوز به طور دقیق نمی‌دانم مشکل این بازیکن چیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.