معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت در صورتی که کرار تا فردا به ایران نیاید یکشنبه فدراسیون نامه می‌زنیم تا در خصوصش تصمیم‌گیری شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی نظری جویباری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: در هوای سرد ورزشگاه آزادی بازی سردی را هم مشاهده کردیم اما همین که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم، برای ما کافی بود. 

وی افزود: باید این را در نظر داشته باشیم که تیم ما حدود ۱۵ روز فقط تمرین کرده بود و در شرایط مسابقه قرار نداشت اما همین که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم برای ما ایده‌آل بود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که کرار جاسم چه زمانی به ایران باز می‌گردد، گفت: ۳-۴ روز است که با او صحبت می‌کنیم و هر بار می‌گوید که فردا به ایران می‌آیم. با این حال فکر می‌کنم که او فردا به ایران بیاید و در روز تاخیرش نیز گفته که پاسپورتش مشکل داشته است. 

نظری جویباری در واکنش به این موضوع که کرار با وجود اینکه محروم است، اما وظیفه دارد که با تیم تمرین کند، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم او هر روز به ما گفته که امروز و فردا به ایران می‌آید اما در صورتی که او تا فردا خودش را به باشگاه معرفی نکند روز یکشنبه به فدراسیون فوتبال نامه خواهیم زد تا در خصوص او تصمیم‌گیری شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.