بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی، حفظ تمرکز را دلیل پیروزی تیمش بر نماینده امارات عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فردین عابدینی در کنفرانس خبری بعد از دیدار تراکتورسازی و الاهلی امارات گفت: اجازه می‌خواهم این برد شیرین را به هواداران و هموطنان تبریک بگویم. بازی خیلی خوبی بود و امروز توانستیم مسابقه سنگینی انجام دهیم. برعکس بازی با نسف‌قارشی که بعد از گل‌ تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم در این بازی تمرکز را حفظ کردیم.

وی افزود: کادرفنی و بازیکنان در این بازی به خوبی تمرکز خود را حفظ کردند تا به پیروزی برسیم. تیم الاهلی هم بازیکنان بزرگ و خوبی داشت اما توانستیم تمرکز را حفظ کرده و این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه نیمکت نشین بود اما بازی خوبی انجام داد و آیا در ادامه هم چنین بازی‌های از او خواهیم دید یا نه، خاطرنشان کرد: وقتی از استقلال به تراکتورسازی آمدم برای سربازی آمده بودم و وضعیت بدنی خوبی هم داشتم. به نظر شما چند بازی خوب نبودم و بعد از آن هم مصدوم شدم. سال قبل پای من مشکل داشت و نتوانستم آنطور که بازید بازی کنم. امیدوارم بتوانم بعد از این هم همینگونه بازی کنم تا رضایت بخش باشد و هواداران هم به من کمک کنند.

عابدینی در واکنش به این صحبت خبرنگاران که گفته بودند او دو اشتباه مرگبار در بازی‌های تراکتورسازی داشته است، گفت: در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان خطای من بیرون محوطه جریمه بود و بازی با نسف هم بازیکن با من نیم متر فاصله داشت و کارشناسی آن را دیدید و اشتباه مرگباری نداشتم. امیدوارم بتوانم در ادامه به تراکتورسازی کمک تا نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر مهم است که جنبه انتقاد داشته باشیم تا بازیکن بزرگی شویم، اظهار داشت: من نصیحت شما را آویزه گوشم می‌کنم و سعی می‌کنم از این نصیحت استفاده کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.