بازیکن فرانسوی رئال مادرید به دلیل تداوم حضور در مسابقات این تیم از درد در ناحیه زانو رنج می‌برد.
به گزارش خبرگزاری فارس، رافائل واران هجدهم ژانویه پس از پیروزی مقابل ختافه گفته بود: «یک سال از آسیب‌دیدگی زانویم می‌گذرد و من می‌توانم حالا هر سه روز یک بار بازی کنم». به هر حال تنها چند روز بعد از آن بود که وی به دلیل حضور در چند مسابقه به دلیل مصدومیت په‌په و راموس، یک بار دیگر از درد زانو در همان منطقه‌ای که در می ۲۰۱۳ تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، شکایت کرد.

فشاری که به دلیل مدت زمان بازی روی زانوی ملی‌پوش فرانسه وارد شد، به معنای آن بود که این مدافع باید در چهار جلسه از ۲۲ جلسه تمرین تیمش در ماه فوریه بیرون می‌نشست. این بازیکن وقتش را در این روزها با فیزیوتراپ تیم در مجموعه ورزشی والدبباس می‌گذراند.

واران تمریناتش را در نهم فوریه پس از دربی مادرید از دست داد. واران همچنین در تمرین بیستم فوریه پس از پیروزی مقابل شالکه در لیگ قهرمانان نیز حاضر نبود و در جلسه تمرینی هفته گذشته در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز غایب بود.

بازگشت په‌په خبر خوبی برای بازیکن فرانسوی و ترکیب رئال خواهد بود که به او اجازه می‌دهد در حالی که سرخیو راموس هنوز به دلیل مصدومیت به تمرینات تیم ملحق نشه، کمی استراحت کند. به نظر می‌رسد ناچو بازیکنی باشد که در دیدارهای هفته آینده مقابل شالکه و لوانته، با په‌په همکاری کند. واران با وجود دردی که در زانویش دارد، رکورد شخصی خودش برای حضور در مسابقات را زد. وی در این فصل تاکنون در ۱۷ مسابقه لالیگا به میدان رفته که آمار بهتری نسبت به فصل گذشته با ۱۵ بازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.