مهاجم پرتغالی رئال مادرید رکورد دیگری در گلزنی به ثبت رساند.
به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو به رکورد شکنی هایش ادامه می دهد. او با پنالتی ای که در دیدار این هفته رئال مادرید مقابل ویارئال تبدیل به گل کرد، به نخستین بازیکن تاریخ در لیگ فوتبال اسپانیا بدل شد که در پنج فصل پیاپی موفق شده ۳۰ گل بزند. او سال ۲۰۰۹ از منچستریونایتد به رئال آمد و در همان فصل نخست ۲۶ بار دروازه حریفان را باز کرد که رکورد بسیار خوبی هم به حساب می آمد اما در همان فصل بود که نتوانست به رکورد ۳۰ گل در یک فصل برسد. رونالدو در تمامی فصل های بعد از آن موفق شده بیش از ۳۰ گل در یک فصل بزند.

فصل ۱۱-۲۰۱۰ بود که ستاره پرتغالی موفق شد ۴۱ گل بزند. او سی امین گل خود را در ال کلاسیکو و مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم لیگا به ثمر رساند و در همان فصل، عنوان آقای گلی را کسب کرد. فصل بعد از آن، رکورد گلزنی های رونالدو در یک فصل به ۴۶ رسید اما نتوانست آقای گل شود زیرا تعداد گل های لیونل مسی در آن فصل ۵۰ بود. رونالدو در هفته بیست و پنجم و در دیدار مقابل اسپانیول بود که توانست تعداد گل های زده فصل خود را به عدد ۳۰ برساند.

فصل ۱۳-۲۰۱۲، رونالدو موفق شد ۳۴ به ثمر برساند. او سی امین گلش را در هفته سی و یکم مقابل بیلبائو زد. فصل پیش هم کریستیانو بهترین گلزن رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا شد و ۳۱ بار گلزنی کرد. هفته سی و پنجم بود که او سی امین گل فصلش را وارد دروازه اوساسونا کرد.

در فصل جاری هم رونالدو ۳۰ گل زده است. پنالتی مقابل ویارئال، سی امین گلش بود. او اکنون بهترین گلزن رقابت های لیگاست و بالاتر از مسی قرار گرفته است. مسی زودتر از رونالدو در لیگ فوتبال اسپانیا بازی می کرد و این شانس را داشت که بتواند زودتر از رونالدو هم به رکورد ۳۰ گل در پنج فصل پیاپی دست پیدا کند اما در انجام این کار موفق عمل نکرد.

مسی در فصل ۱۰-۲۰۰۹ موفق شد ۳۴ بار گلزنی کند. فصل ۱۱-۲۰۱۰ بود او توانست ۳۱ بار دروازه حریفان را باز کند. فصل ۱۲-۲۰۱۱ برای ستاره آرژانتینی بارسلونا فوق العاده بود زیرا او ۵۰ گل در لیگا به ثمر رساند. فصل ۱۳-۲۰۱۲ نیز ۴۶ گل در یک فصل توسط مسی به ثمر رسید اما فقط فصل گذشته یعنی ۱۵-۲۰۱۴ بود که مسی با زدن ۲۸ گل نتوانست شمار گل هایش را به عدد ۳۰ برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.