سرمربی شیاطین سرخ تأکید کرد تصمیم او برای تعویض هافبک آرژانتینی تیمش در دیدار مقابل ساندرلند اشتباه نبوده ولی باید به وی کمی زمان داد تا خود را با لیگ برتر وفق دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال که شاگردانش عصر روز گذشته (شنبه) در جدال برابر ساندرلند در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس دو نیمه متفاوت را تجربه کردند و در نهایت به پیروزی ۲ بر صفر در اولدترافورد رسیدند، گفت: ما بازی را بد شروع کردیم و کمی عصبی بودیم. پس از گذشت یک‌چهارم از زمان بازی شروع به خلق موقعیت روی دروازه ساندرلند کردیم و در نیمه دوم هم بازی بهتری را از خود ارائه دادیم. از عملکرد شاگردان به خصوص در ۴۵ دقیقه دوم خیلی راضی هستم. ما دو گل زدیم ولی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

وی افزود: کار در نیمه دوم برای منچستریونایتد راحت‌تر بود، چون ساندرلند ۱۰ نفره شد بود و ما اجازه خودنمایی را به این تیم ندادیم. ما بازی را تحت‌کنترل خود داشتیم و حتی به نظرم مروان فلینی می‌توانست دروازه حریف را باز کند و شوت آنتونیو والنسیا هم می‌شد تبدل به گل شود که اگر این اتفاقات می‌افتاد حالا با نتیجه بهتری به پیروزی می‌رسیدیم. به هر حال تفاضل گل خیلی مهم است و در پایان فصل که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر می‌جنگیم، ارزش خود را نشان خواهد داد.

فن‌خال تصریح کرد: به عنوان مربی می‌خواهم پیروز باشم برای همین باید بازی‌ها را ببینم، آنها را آنالیز کنم و گام‌های ضروری را برای رسیدن به موفقیت بردارم. همیشه چنین تئوری در سر دارم که جای دی‌ماریا و یانوزای را در ترکیب تیم عوض کنم و باید بگویم که در نیمه دوم با حضور عدنان بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و نمی‌توانم بگویم که تصمیم برای جابه‌جایی این دو اشتباه بود.

وی در ادامه عنوان کرد: سختی کار نه‌تنها برای آنخل بلکه برای بازیکنان دیگر، وفق دادن خود با شرایط بازی در لیگ برتر است. ریتم بازی در لیگ برتر بالاست، بالاتر از لیگ‌های کشورهای دیگر، پس باید به دی‌ماریا زمان داد تا خود را با شرایط جدید وفق دهد و اعتمادبه‌نفس گذشته را از نو پیدا کند. آنخل هم انسان است و ممکن است همانند دیگران مرتکب اشتباه شود ولی امیدوارم و البته باید بر این دوره غلبه کند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ همچنین در خصوص بیرون کشیدن مهاجم کلمبیایی تیمش که روی گل اول این تیم تأثیر مستقیم داشت و استفاده از مروان فیلینی به جای او اظهار داشت: از عملکرد فالکائو روی صحنه‌ای که منجر به یک ضربه پنالتی به سود ما شد خیلی راضی هستم ولی از آنجایی که به دنبال پیروزی بودیم احساس کردم نیاز به حفظ هر چه بیشتر توپ و میدان داریم، برای همین فلینی را به زمین فرستادم، چون با او بهتر این کار را انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.