هافبک ۲۵ ساله شیاطین سرخ گفت که باید از تماشای فیلم بازی‌های هافبک پیشین منچستریونایتد چیزهای زیادی بیاموزد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندرا هررا که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ از اتلتیک بیلبائو به منچستریونایتد پیوست در گفت‌و‌گو با روزنامه «دیلی تلگراف» گفت: می‌خواهم تا حد ممکن برای منچستریونایتد بازی کنم ولی منظورم از این حرف این نیست که باید همیشه به میدان بروم. به دنبال کسب عناوین قهرمانی با منچستریونایتد هستم. می‌خواهم بازیکن مهمی برای این تیم باشم ولی شاید تنها سه یا چهار بازیکن باشند که بتوانند در مدت پنج ماه خود را تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی هر تیمی کنند. 

هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ با تمجید از هافبک پیشین این تیم تصریح کرد: شبکه تلویزیونی منچستریونایتد را تماشا می‌کنم. سبک بازی پل اسکولز را که نگاه می‌کنم می‌بینم که او چه پاس‌های فوق‌العاده‌ای می‌داد. پل شخصیت بالایی داشت و پرشور بود. اسکولز بی‌نظیر بود و اینجا همه از آرام بودن او و خجالتی بودنش صحبت می‌کنند ولی این را هم تأکید دارند که وی همانند یک رهبر بود. پل خیلی اهل صحبت نبود ولی وقتی صحبت می‌کرد همه به حرفش گوش می‌دادند و این مهمترین ویژگی یک رهبر است. شاید حالا صحبت کردنم در مورد اسکولز درست نباشد چون همه ما دو را یکدیگر مقایسه می‌کنند. اسکولز در پاس‌های بلند بهتر از من عمل می‌کرد و من هم در تلاش هستم این خصوصیت بازی‌ام را تقویت کنم.

وی افزود: رفته رفته بهتر می‌شوم، گل می‌زنم و در درون محوطه جریمه حریفان هم صاحب موقعیت گلزنی می‌شوم ولی باید از تماشای سبک بازی اسکولز چیزهای زیادی بیاموزم. امیدوارم در طول ۹۰ دقیقه بتوانم برای تیم بازی کنم ولی گاهی اوقات ممکن است حتی با یک دقیقه بازی به کمک تیمم بیایم درست همانند دیدار با کوئینز پارک‌رنجرز.

هررا خاطرنشان کرد: کاملاً به این موضوع واقفم که کجا هستم. من در منچستریونایتد هستم در باشگاهی که بزرگترین تاریخ را در انگلیس دارد. منتظر رسیدن لحظه مناسب هستم تا از آن استفاده لازم را ببرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.