سرمربی ۵۰ ساله اینتر تأکید کرد تیم تحت‌هدایت وی هنوز به جایگاه موردنظرش نرسیده ولی در مسیر درستی قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی که در ماه نوامبر ۲۰۱۴ جانشین والتر ماتزاری در اینتر شد شروع چندان خوبی با این تیم نداشت و در ۱۴ بازی تنها چهار پیروزی با نراتزوری کسب کرد ولی پس از سه پیروزی اخیر این تیم در رقابت‌های سری A ایتالیا شاگردان مانچو حالا جان تازه‌ای گرفته‌اند به طوری که حتی شب گذشته (پنجشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق شدند میهمان خود، سلتیک اسکاتلند را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و در مجموع دو دیدار رفت‌و‌برگشت با پیروزی ۴ بر ۳ راهی دور بعد رقابت‌ها شوند.

روبرتو مانچینی پس از پیروزی اینتر مقابل نماینده اسکاتلند و صعود شاگردانش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گفت: ما عملکرد خیلی عالی در این بازی داشتیم و شایسته برتری مقابل سلتیک بودیم. اینتر در حال پیشرفت است ولی هنوز تکامل نیافته است. هنوز هم مرتکب اشتباهات سهوی می‌شویم ولی به طور قطع در مسیر درستی قرار داریم.

وی همچنین با تمجید از هافبک کلمبیایی تیمش که در دقیقه ۸۸ تنها گل این بازی را به ثمر رساند، اظهار داشت: گوارین همیشه به دنبال انجام چنین کارهایی است. فردی همیشه بیش از اندازه تلاش می‌کند ولی باید بگویم که او ذاتاً بازیکن مستعدی است و در کارهای هجومی خوب کار می‌کند. گوارین در این بازی هم استعداد ذاتی‌اش را به نمایش گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.