هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی مقابل السد قطر داور با سوت‌های بدی که زد تمرکز ما را بهم زد.
مهدی بدرلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با تساوی بدون گل تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر گفت: طبق برنامه‌ای که قبل از مسابقه داشتیم طبق گفته‌های دراگان اسکوچیچ می‌خواستیم میانه میدان را از السد قطر بگیریم چراکه آنها تیم با تجربه‌ای هستند و با در اختیار گرفتن مالکیت توپ بازی‌سازی می‌کنند. خوشبختانه در نیمه اول در این امر موفق بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به دوندگی که در نیمه اول داشتیم کمی از لحاظ بدنی تحلیل رفتیم و آنها توانستند حفظ توپ کنند. از طرفی سوت‌های یک‌طرفه داور و اینکه او در صحنه‌های ۷۰ به ۳۰ هم به سود السد اعلام خطا می‌کرد روی تمرکز تیم ما تاثیر گذاشت. همین مسئله باعث شد کمی بی‌احتیاطی کنم و در نیمه دوم از زمین مسابقه اخراج شوم. خوشبختانه بازیکنان ما با دوندگی و جنگندگی فراوان مانع از گلزنی تیم السد شدند. موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی روز چهارشنبه روز نونگ(مهاجم فولاد خوزستان) نبود.

هافبک فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا اخراج او از زمین صحیح بود، تصریح کرد: در نیمه اول داور می‌توانست کارت زرد به من ندهد اما در نیمه دوم کمی بی‌احتیاط بازی کردم و این مسئله هم به خاطر عملکرد بد داور بود که تمرکز ما را به هم ریخت. داور کره‌ای قضاوت خوبی در این مسابقه نداشت.

بدرلو در رابطه با سوت‌های اشتباه داور کره‌ای گفت: در دقیقه یک بازی داور یک خطای اشتباه به سود السد قطر گرفت. ۵ دقیقه بعد بازیکن السد با پا محکم به صورت اسماعیل شریفات کوبید که لب این بازیکن سه بخیه خورد. در اروپا اگر داور این صحنه را نبیند وقتی متوجه خونریزی یک بازیکن می‌شود حداقل یک کارت زرد به بازیکنی که ضربه زده می‌دهد اما او حتی در این صحنه خطا هم نگرفت و به راحتی از کنار آن عبور کرد. در نیمه دوم در یک صحنه توپ زیر پای بازیکن السد رفت و او زمین خورد که داور برای حریف اعلام خطا کرد. همه این رفتارهای داور باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم و کمی عصبانی شویم. متاسفانه در نهایت هم من اخراج شدم.

وی در پایان در رابطه با دیدار دوم تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو ازبکستان، عنوان کرد: همیشه وقتی برای انجام بازی به یک کشور سردسیر می‌رویم کمی دچار مشکل می‌شویم. اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید در دیدار مقابل لکوموتیو امتیاز بگیریم و حتی کسب پیروزی مقابل این تیم دور از دسترس نیست. با وجود محرومیت به ازبکستان می‌روم و تمام بازیکنان همدل شدند تا در این دیدار به پیروزی برسیم. با توجه به اتفاقاتی که برای فولاد خوزستان افتاده است ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم و در حال حاضر فشار کل مسابقات روی ۱۴ نفر است. سایر بازیکنان ما بسیار جوان هستند و همین باعث می‌شود وقتی اسکوچیچ می‌خواهد تغییر تاکتیک انجام دهد بازیکنی را روی نیمکت نداشته باشد که توان این کار را داشته باشد. به هر حال این شرایط وجود دارد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.