کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع رئال مادرید اعلام کرد که آراگونس، کاپاروس و آنچلوتی سه مربی برتر او در دوران حرفه‌ای‌اش بوده‌اند.
وی ادامه داد: فوتبال یک بازی است و دیر یا زود روزی که ما شکست بخوریم و از یک تورنمنت مهم حذف بشویم، فرا می‌رسید. اکنون باید روی آینده و گروه جدیدی از بازیکنان که باور داشته باشند می‌توانند افتخارآفرینی کنند، تمرکز کنیم.

راموس خاطرنشان کرد: در بیش از ۱۰ سالی که در رئال مادرید حضور داشتم، افتخارات بسیار زیادی را کسب کردم اما قهرمانی در لیگ قهرمانان در افتخاراتم نبود و به همین دلیل است که سال ۲۰۱۴ را به عنوان بهترین سال باشگاهی‌ام یاد می‌کنم. همیشه در رئال مادرید با حسرت درباره "لادسیما" صحبت می‌شد و به همین دلیل رقم زدن این افتخار یک الزام بود.

مدافع رئال مادرید اضافه کرد: آنچلوتی خودش یک بازیکن بود و همه‌چیز را درباره بازیکنانی که از خارج از باشگاه به تیم می‌آیند و مشکلاتی که ممکن است داشته باشند را می‌داند. او یک مربی است که تو را به کناری می‌کشد، با تو حرف می‌زند و همه‌چیز را در سطح حرفه‌ای و شخصی تا جایی که می‌شود با نرمی حل می‌کند.

وی اظهار داشت: لوئیس آراگونس و سپس خواکین کاپاروس زمانی که من کسی نبودم، واقعا من را باور داشتند. مربیان فوق‌العاده‌ای داشتم و قطعا آنچلوتی هم در میان سه مربی برتر من قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.