مدافع رئال مادرید اعلام کرد که آراگونس، کاپاروس و آنچلوتی سه مربی برتر او در دوران حرفه‌ای‌اش بوده‌اند.
وی ادامه داد: فوتبال یک بازی است و دیر یا زود روزی که ما شکست بخوریم و از یک تورنمنت مهم حذف بشویم، فرا می‌رسید. اکنون باید روی آینده و گروه جدیدی از بازیکنان که باور داشته باشند می‌توانند افتخارآفرینی کنند، تمرکز کنیم.

راموس خاطرنشان کرد: در بیش از ۱۰ سالی که در رئال مادرید حضور داشتم، افتخارات بسیار زیادی را کسب کردم اما قهرمانی در لیگ قهرمانان در افتخاراتم نبود و به همین دلیل است که سال ۲۰۱۴ را به عنوان بهترین سال باشگاهی‌ام یاد می‌کنم. همیشه در رئال مادرید با حسرت درباره "لادسیما" صحبت می‌شد و به همین دلیل رقم زدن این افتخار یک الزام بود.

مدافع رئال مادرید اضافه کرد: آنچلوتی خودش یک بازیکن بود و همه‌چیز را درباره بازیکنانی که از خارج از باشگاه به تیم می‌آیند و مشکلاتی که ممکن است داشته باشند را می‌داند. او یک مربی است که تو را به کناری می‌کشد، با تو حرف می‌زند و همه‌چیز را در سطح حرفه‌ای و شخصی تا جایی که می‌شود با نرمی حل می‌کند.

وی اظهار داشت: لوئیس آراگونس و سپس خواکین کاپاروس زمانی که من کسی نبودم، واقعا من را باور داشتند. مربیان فوق‌العاده‌ای داشتم و قطعا آنچلوتی هم در میان سه مربی برتر من قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.