ستاره فرانسوی بایرن‌مونیخ، حضور تیم فرانسه در جام جهانی برزیل را به خاطر درخشش زیاد خود عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، «فرانک ریبری» در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد در مورد کسب ملیت آلمانی اظهار داشت: چرا که نه. وقتی احساس خوبی از زندگی در آلمان دارم. وقتی با این احساس خوب کار می‌کنم، شاید به خاطر خانواده‌ام و آینده این کار را بکنم.

وی که منزلی زیبایی را برای آسایش بهتر خانواده‌اش خریداری کرده است، افزود: ما داریم با روحیه آلمانی زندگی می‌کنیم و با آن زنده هستیم. پسرم، سلیف در آلمان متولد شده است. او حتی می‌تواند در آینده برای آلمان نیز بازی کند.

او که به خاطر قدرت پای‌ چپ توسط آرین روبن، ستاره هلندی و دوست هم‌تیمی‌اش مورد تمجید واقع شده، نیز عنوان کرد: من هم همین حس را نسبت به آرین دارم. از این جهت از او و بازی‌اش خوشم می‌آید.

ریبری همچنین در مورد تصمیم وداع با پیراهن تیم ملی فرانسه در اوایل سال جاری نیز عنوان کرد: این تصمیم را گرفتم. تصمیمی که قبل از جام جهانی درست هم بود. چون ۲ سال تمام هر آنچه را که باید برای این جام جهانی انجام دادم. بیشترین تعداد پاس گل و گلزنی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی داشتم. فرانسه به خاطر من به جام جهانی رفت اما این قصه دیگر برایم تمام شده است.

وی در مورد بازی در کنار روبن در بایرن نیز عنوان کرد: من و آرین فهمیدیم موضوع این نیست که همه چیز حول من یا او پیش برود بلکه این که بتوانیم در کنار هم بهترین‌ دستاوردها را برای بایرن کسب کنیم. او می‌داند در زمین چگونه عمل می‌کنم. من هم متوجه‌ام او در زمین چطور بازی می‌کند. بدیهی است گل زدن را دوست دارم اما بیشتر خوشحال می‌شوم اگر آرین یا یک نفر دیگر گل بزند. من حالا چنین آدمی هستم. حسود هم نیستم. بلکه از آنچه تاکنون کسب کرده‌ام، خوشحالم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.