اسطوره فوتبال منچستریونایتد می‌گوید اختلاف‌هایی که با سرآلکس فرگوسن داشته، اکنون دیگر خاتمه یافته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیوید بکام سال‌ها قبل که هنوز بازنشسته نشده بود و بازیکن شاخصی برای تیم نخست شهر منچستر به حساب می‌آمد، در هفته‌های پایانی حضورش در اولدترافورد با سرآلکس فرگوسن، مربی نامی آن هنگام تیم دچار تنش شده بود.

این تنش‌‌ها در شکل اختلاف، مدت‌های مدیدی  وجود داشت تا این که به نظر رسید هفته قبل با نشستن در کنار هم در جایگاه ویژه تماشاگران و تماشای بازی چلسی مقابل پاری‌سن‌ژرمن برطرف شده است.

بکام گفت: من و سرآلکس همدیگر را درک می‌کنیم. وضعیت از آن چیزی که به نظر می‌رسد، بدتر بود. به هرحال او نقش پدر را چندین سال برایم داشت. او مرا به باشگاهی آورد که از کودکی دوستش داشتم و بعد نزد آن موفق بودم. یعنی به من هرچیزی که در دوران ورزشی‌ام لازم بود، داد.

ستاره۴۰ ساله ادامه داد: سرآلکس همیشه همانگونه به او نگاه کرده‌ام، یک مرد باقی خواهد ماند. چون به من رویای بازی‌کردن برای منچستریونایتد را بخشید. حتی زمانی هم که منچستریونایتد را ترک کردم، کلا تنش‌های بین‌مان وجود داشت. هیچوقت هم بحث نشد که به این وضع پایان دهیم. خب، یکسری موارد بود که مرا تحریک می‌کرد. قطعا چیزهایی هم نسبت به من در او بوده که او را ناراحت کرده است.

وی به صراحت اظهار داشت: به هرحال برای او احترام بسیار زیادی قائل هستم چه به عنوان سرمربی و چه به عنوان یک شخص بزرگ زیرا او به رویاهای که داشتم، تحقق بخشید.

بکام تا سال ۲۰۰۳ عضو منچستریونایتد بود و برای این تیم ۲۵۶ بازی انجام داد و ۶۲ گل زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.