مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران اعلام کرد به علت مصدومیت فصل جاری لیگ برتر را از دست داده است.
وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: خوشبختانه دچار پارگی رباط نشده‌ام و فقط قوزکم کمی جابه‌جا شده است. پزشکان اعلام کردند بین چهار تا شش هفته نمی‌توانم بازی کنم اما خودم می‌خواهم طوری فیزیوتراپی کنم که هفت یا هشت روز دیگر پا به توپ شوم.

وی ادامه داد: با این شرایط فصل جاری لیگ برتر را از دست دادم و احتمالاً‌ باید خودم را برای دریافت جایزه تیم چهارم یا پنجم لیگ آماده کنم! اما واقعاً بیشتر از خودم برای حمید احمدی (بازیکن تیم تأسیسات) ناراحت هستم که با توجه به مصدومیتی که دارد سه تا شش ماه نمی‌تواند بازی کند. واقعاً ناراحتم که فوتسال ایران بهترین عقب‌گیر خود را از دست داد.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران تصریح کرد: حالا باید چند هفته پایانی را از روی نیمکت نگاه کنم و ببینم بازیکنانم چه می‌کنند. البته کار آنها برای قهرمانی سخت است و امیدوارم بتوانند به قهرمانی برسند. ما برای قهرمانی روی این بازیکنان حساب کرده‌ایم و به غیر از این کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.

شمسایی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به مصدومیت شدیدش قصد خداحافظی از فوتسال را ندارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شش هفته از میادین دور هستم نه تنها قصد خداحافظی ندارم بلکه می‌خواهم به فوتسال سلام کنم. وقتی در آستانه ۴۰ سالگی فصل پیش قهرمان شدم و این فصل هم تیمم مدعی قهرمانی است و با توجه به شرایط حال حاضر فوتسال تا ۸۰ سالگی می‌توانم بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.