با وجود دستور علی کفاشیان و رییس تربیت‌بدنی نیروی دریایی ارتش، باشگاه ملوان همچنان بازیکنش را به تیم امید نمی‌دهد!
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مسوولان تیم فوتبال امید، باشگاه ملوان بندرانزلی همچنان از اعزام کنعانی‌زادگان بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی در کیش خودداری کرده و این در حالی است که ناخدا آذرگون رییس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش پیش از این بر این موضوع تاکید کرده است.

طبق آنچه آذرگون به تیم امید عنوان داشته بنابر دستورالعمل کتبی به باشگاه ملوان، در صورتی که پای منافع ملی مطرح است بازیکنان باید در اردوهای ملی شرکت کنند.

او همچنین تهدید کرد که در صورت استنکاف باشگاه و بازیکن از این اقدام، یک سهمیه بازیکن از تیم ملوان کسر خواهد کرد.

پیش از این نیز علی کفاشیان رییس فدراسیون در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج رییس سازمان لیگ اعلام کرده بود هر بازیکنی که بخاطر مخالفت باشگاهش در اردوی تیم ملی حاضر نشود، حق فعالیت در مسابقات لیگ برتر را نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، چنین شرایطی در حالی رقم خورده که ملوانی‌ها خطاب به مسوولان تیم امید عنوان کرده بودند،‌ کنعانی‌زادگان سرباز است و با تمام شدن مرخصی‌هایش، یگان او با مرخصی جدید او مخالفت دارند!

این نخستین مرتبه نیست که برخی تیم‌های باشگاهی به عناوین مختلف با تیم امید همکاری نمی‌کنند. این حالی است که تیم امید حدود یکماه دیگر بازی‌های حساسی را در انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو در پیش دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.