هافبک پیشین چلسی با تمجید از ستاره ۳۰ ساله رئال مادرید گلزنی او به شالکه را نقطه عطفی برای او دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه کریستیانو رونالدو برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شد ستاره پرتغالی رئال مادرید دچار اُفت شد و نزدیک به یک ماه بود که در هیچ مسابقه‌ای برای کهکشانی‌ها گلزنی نکره بود تا اینکه شب گذشته (چهارشنبه) در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گل اول تیمش را در پیروزی ۲ بر صفر در خانه شالکه به ثمر رساند و به ناکامی‌اش در گلزنی پایان داد.

فرانک لمپارد، هافبک منچسترسیتی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: همه ما و حتی رونالدوهای فوتبال جهان هم چنین خلاء‌هایی را در دوران حرفه‌ای خود تجربه کرده‌ایم. وقتی چنین وقفه‌ای در دوران حرفه‌ای شما می‌افتد باید سخت تلاش کرد تا آن را پشت‌سر گذاشت. وقتی اوضاع آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود شرایط می‌تواند خسته‌کننده باشد ولی رونالدو همیشه رؤیای بهترین بودن را در سر داشته و گل زدن به شالکه هم یکی از رؤیاهای وی بود. او تنها کسی است که می‌داند با حضورش در محوطه جریمه به دنبال چه چیزی است و می‌داند که چگونه باید گل بزند. کریس توانایی همه نوع گلزنی را دارد. گلی که کریستیانو به شالکه زد نقطه عطفی برای او بود.

وی همچنین در مورد انتقاداتی که از مهاجم ولزی رئال به خاطر خودخواهی‌هایی که گاهی اوقات انجام می‌دهد، می‌شود اظهار داشت: گرث بیل پسر خوبی است ولی گاهی اوقات  باید با خود فکر کند که آیا باید خودش به سمت دروازه حریف حرکت کند یا اینکه بهتر است هم‌تیمی‌هایش را صاحب موقعیت کند و به آنها پاس دهد. امیدوارم او هر چه زودتر به شرایط بازی‌ خودش برسد، چون اگر این اتفاق نیفتد ممکن است شرایط موجود او را تحت‌تأثیر قرار دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.