سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: همچنان معتقدم اگر مشکلات مالی راه‌آهن حل شود تیم می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند.
علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط راه‌آهن اظهار داشت: تنها دلخوشی من این است که ما در هر سه بازی گذشته که مقابل رقبای سختی هم قرار گرفتیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. این موضوع را سرمربیان حریف هم اذعان می‌کنند و ما در هر بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. در بازی با ملوان هم دروازه‌بان حریف به نوعی ستاره زمین بود و توپ‌هایی را دفع کرد که اگر گل می‌شد روند بازی را تغییر می‌داد.

وی با اشاره به انتقادهای که از امیر عابدزاده پس از بازی با ملوان انجام داده بود، یادآور شد: من گفتم اشتباهات دروازه‌بان‌مان باعث شد کمر تیم بشکند اما می‌دانم که او دروازه‌بان جوانی است. ما زمانی گل اول را دریافت کردیم که سرتاسر حمله بودیم. مطمئنم عابدزاده از آینده‌داران فوتبال ایران خواهد بود و همواره مورد حمایت من است. بازی با پای او در ایران نظیر ندارد. در آن شرایط اشتباهی کرد که کمر تیم شکست.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به صحبت‌هایش مبنی بر اینکه بازیکنان راه‌آهن همانند غذای مانده هستند، گفت: تیم ما دیر بسته شد و من هم منظورم این بود اگر به یک میهمانی دعوت می‌شوید غذاهای خوب زودتر تموم می‌شود و شما مجبور هستید غذاهای مانده را بخورید ما هم به دلیل اینکه تیم را دیر بستیم چنین وضعیتی را دچار شدیم اما واقعا به این بازیکنان اعتقاد دارم. در سه بازی گذشته مشکل اصلی ما مسائل روحی و روانی بوده که نتوانستیم نتیجه بگیریم.

لطیفی یادآور شد: من همچنان معتقدم تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند. با دو برد می‌توانیم از سقوط نجات پیدا کنیم مگر اینکه مشکلات مالی ما حل نشود. من گفته بودم اگر به ملوان ببازیم از تیم خواهم رفت اما پس از بازی، بازیکنان من را خجالت‌زده کردند و گفتند «ما با تو دست یاعلی داده‌ایم و اگر شانسی برای ماندن باشد فقط با شما صورت می‌گیرد.» من پس از این دلم گرفت و تصمیم گرفتم کنار آنها بمانم.

وی در خصوص واگذاری راه‌آهن به وزارت نفت گفت: هنوز این مسئله صد در صد نشده و در آستانه واگذاری است. قرار است ۲-۳روز آینده این مسئله حل شود اما هنوز پولی به بازیکنان داده نشده است که من معتقدم اگر مشکلات مالی حل شود راه‌آهن در لیگ باقی می‌ماند.

سرمربی راه‌آهن در مورد اعتصاب بازیکنان گفت: ما مشکلات مالی بسیاری داریم و بازیکنان هم پس از بازی با ملوان گفتند ما فقط به خاطر شما در تمرینات حاضر شده‌ایم اما دیگر شرایط‌مان مناسب نیست و گفتند تا وقتی مشکلات‌مان حل نشود سر تمرین حاضر نخواهیم شد. بازیکنان راه‌آهن واقعا برای من الگو هستند آنها با غیرت و تعصب خاصی در این فصل بازی کردند. مسئولان تیم هم زحمت می‌کشند و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود. مطمئن باشید اگر راه‌آهن در لیگ برتر باقی بماند و من هم سرمربی تیم باشم از اکثر بازیکنان در فصل آینده استفاده خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.