سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: سروش رفیعی اثر گذار‌ترین بازیکن لیگ بر‌تر است چون همه مشکلات تیم در مواقع سختی بر دوش وی بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد در برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی‌های دربی از حساسیت خاصی برخوردار هستند اما بازیکنان خارجی ما تحت تأثیر این بازی قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه ذهنیت من و تیم فولاد خوزستان برای بازی با استقلال خوزستان آماده است، گفت: با پیروزی در برابر راه آهن تهران اعتماد به نفس تیم بالا رفته و امیدواریم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: امیدوارم تماشاگران خوزستانی در این بازی از تیم فولاد حمایت کنند تا بتوانیم با پیروزی در این بازی خود را در بالای جدول نگه داریم.

وی عنوان کرد: سروش رفیعی اثر گذار‌ترین بازیکن لیگ بر‌تر است چون همه مشکلات تیم در مواقع سختی بر دوش وی بود و به نظرم توانست بازی‌های قابل قبولی از خود ارائه دهد.

اسکوچیچ درباره وضعیت بختیار رحمانی بیان کرد: از مسئله بازی کردن یا بازی نکردن «بختیار» خبر ندارم اما بعد از پایان دوره مصدومیت از وضعیت بدنی وی یک آزمایش می‌گیریم و جواب این آزمایش در اختیار مربی بدنساز قرار می‌گیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )