پزشک تیم فوتبال پیکان گفت: وضعیت امیرحسین فشنگچی تا ۲ روز آینده مشخص خواهد شد.
وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت مصدومان تیم فوتبال پیکان و همچنین امیر‌حسین فشنگچی که روز پنجشنبه در جریان بازی دچار مصدومیت شده بود اظهار داشت: فشنگچی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد که حالا باید اقدامات لازم و MRI از او گرفته شود تا در مورد میزان مصدومیت و مدتی که به استراحت نیاز دارد صحبت کنیم. هم‌اکنون نمی‌توانیم اظها‌ر‌نظری در مورد وضعیت او انجام دهیم و تا ۲ روز دیگر وضعیت او مشخص می‌‌شود.

وی در مورد وضعیت محمد نصرتی تصریح کرد: نصرتی پیش از بازی از ناحیه دنده آسیب دیده بود و در جریان بازی هم آسیب‌دیدگی‌اش تشدید شد. او مشکل خاصی ندارد و تمریناتش را انجام می‌دهد.

پزشک پیکان در خصوص وضعیت حمید‌رضا دیو‌سالار نیز گفت:  او پیش از بازی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد که نتوانست به میدان برود اما امروز تمرینات خود را انجام داد. حالا قرار است از او هم MRI گرفته شود تا در مورد مصدومیت او نظر قطعی را بدهیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پیکان روز پنجشنبه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر میهمان نفت مسجد‌سلیمان بود که در پایان این دیدار با تساوی صفر به صفر خاتمه یافت. خودروسازان پس از این بازی با اتوبوس و طی سفری ۱۴ ساعته به تهران بازگشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.