سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک گفت:‌ با توجه به وضعیت جدول، اکنون احساس می‌شود به دلیل برگزاری بدون تماشاگر دیدار ما و گیتی‌پسند، شرایط به نفع اصفهانی‌ها شده باشد.
رضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست چهار بر دو تیمش برابر مقاومت البرز گفت:‌ بچه‌های ما روز خوبی نداشتند، ضمن اینکه عملکرد آنها نسبت به ما بهتر بود. تیم مقاومت بازی بسته‌ای را ارائه کرد و در این استراتژی خیلی مهم بود که چه کسی گل اول را می‌زند.

وی تاکید کرد: بازی آنها برای ما قابل پیش‌بینی بود اما درنهایت نتوانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم. آنها بازی بسته‌ای را ارائه کردند.

داورزنی تصریح کرد: متاسفانه باوجود موقعیت‌های خوبی که به دست آوردیم، آخر نیمه اول گل خوردیم. بعد ما حمله می‌کردیم و آنها در ضد حمله به گل می‌رسیدند. البته آنها بازی بهتری ارائه کردیم. بازیکنان مقاومت تلاش کردند و این قابل تحسین است. انگیزه آنها خیلی بالا بود.

سرمربی تیم فوتسال منصوری در مورد آراء انضباطی که روز پنجشنبه اعلام شد، خاطرنشان کرد: آن بازی برای من تمام شده است و رای آن هم سه بر صفر به سود منصوری اعلام شد ولی رایی که علیه تیم ما داده شد، خیلی سختگیرانه بود. اکنون همه تیم‌ها در وضعیتی هستند که رقیب هم به شمار می‌روند و بازی‌ها خیلی حساس و نتایج خیلی نزدیک به هم شده است. تیم‌هایی مثل تاسیسات دریایی و مس سونگون جزو مدعیان هستند و گیتی‌پسند هم یکی از رقبای آنهاست، به همین دلیل دوست دارند شرایط یکسان باشد. اکنون احساس می‌شود با توجه به برگزاری بدون تماشاگر دیدار ما و گیتی‌پسند، شرایط به نفع گیتی‌پسند شده باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.