مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: پرسپولیس ملزم به پرداخت ۱۲۰ میلیون حق رشد "پیام صادقیان" است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید آذری پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر پرسپولیس با رای کمیته انضباطی مواجه شده که این باشگاه محکوم شده تا حق رشد باشگاه ذوب‌آهن را پرداخت کند.

وی افزود: هر چیزی که در فوتبال ما قبلا نبوده، جدید است ولی براساس قوانین فیفا در نقل و انتقالات فیفا برای باشگاه‌های سازنده که در جهان بازیکن تولید می‌نند و به باشگاه‌های دیگر می‌دهند، حق رشد قائل شده و اگر در ایران نیست، به معنای آن نبوده که قانون نیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: پرسپولیس باید ۲۰ درصد آخرین قرارداد صادقیان در این باشگاه را که حدود ۱۲۰ میلیون تومان است، به ذوب‌آهن پرداخت کند.

وی افزود: توصیه من به دوستان خودم این است که قوانین را بیشتر مطالعه کنیم؛ به‌هرحال ما دنبال آن هستیم که این مبلغ را از تیم پرسپولیس دریافت کنیم.

آذری درباره اینکه می‌گویند قبل از بازی پرسپولیس این صحبت‌ها از سوی ذوب‌آهن مطرح شده است، خاطرنشان کرد: ما زمانی که آقای رحیمی در پرسپولیس بودند، پیگیری‌های خود را از همان زمان شروع می‌کردیم. حدود ۷،۸ ماه زمان برد اما آن‌ها ۳ ماه مهلت داشتند و هنوز ندادند، امیدواریم هرچه‌سریعتر این پول را پرداخت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.