باشگاه منچستریونایتد قصد دارد با ۱۵۰ میلیون یورو ستاره ولزی رئال مادرید را جذب کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد در تلاش است تا گرت بیل را به خدمت بگیرد و قصد دارد ۱۵۰ میلیون یورو برای وی پرداخت کند. در حقیقت این باشگاه انگلیسی تاکنون این مبلغ را در بودجه خود کنار گذاشته است تا بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. در رئال مادرید همه از تمایل شیاطین سرخ با خبر هستند اما از فروش این بازیکن خودداری می‌کنند.

انتقال چند میلیون پوندی آنخل دی ماریا، آندر هررا، خوان ماتا، مروان فلایینی و رادامل مالکائو نتوانستند باعث بازگشت منچستر یونایتد در مسیر موفقیت‌ها بعد از رفتن سر الکس فرگوسن شوند. این تیم فصل گذشته نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و این فصل قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر هدف نهایی باشگاهی است که بیشترین قهرمانی (۲۰ قهرمانی) را در لیگ جزیره دارد. به همین دلیل است که منچستری‌ها در پی سرمایه‌گذاری برای خرید ستاره ولزی رئال مادرید هستند.

به نظر می‌رسد تمایل منچستریونایتد و رئال مادرید برای جذب بازیکنان یکدیگر (رئال هم داوید دخیا را می‌خواهد) روی یکدیگر اثرگذار باشند. شیاطین سرخ تنها در صورتی با رفتن دروازه‌بانشان موافقت خواهند کرد که بیل را با قیمت کمتری به خدمت بگیرند. با این حال بازیکنی که ۱۰۱ میلیون یورو برای رئال مادرید در سال ۲۰۱۳ هزینه داشته است، در گفت‌و‌گویی در هفته گذشته اعلام کرد که ایده رفتن از بارسلونا در سرش نمی‌گذرد و اظهار داشت: از بودن در رئال مادرید بسیار خوشحالم. هنوز چند سال از قراردادم باقی مانده است (تا سال ۲۰۱۹) و می‌خواهم همچنان به همراه رئال مادرید افتخارآفرینی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.