کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تحت هیچ شرایطی و در هیچ تیمی فوتبال را برای نتیجه بازی نمی‌کنم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا اظهار کرد: بازی خوب و جانداری بود که تیم ما از هر نظر مستحق پیروزی بود. وقتی دو بر صفر جلو افتادیم، فکر کردیم که همه چیز تمام شده و همین موضوع باعث شکست ما شد.

وی افزود: به دلیل این که شهر آنتالیا هم سطح با دریا بود، من فکر می کردم بازیکنان با شرایط آب و هوایی تبریز سازگار شده اند، اما به نظرم این موضوع باعث افت بدنی بازیکنان در نیمه دوم شد.

کمالوند تأکید کرد: در مجموع از همه بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی های آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با انتقاد از اعتراض کادرفنی و سرپرست سایپا به داوری گفت: گل اول گسترش فولاد چه ایرادی داشت که همه سایپایی ها تا پایان نیمه اول به داور اعتراض کردند؟! این اعتراض در تصمیمات داوری تأثیرگذار بود و چون اجازه صحبت درباره داوری را نداریم، از طریق باشگاه این قضیه را پیگیری می کنیم.

وی درباره بازی زیبای تیمش در نیمه اول تأکید کرد: هیچ مربی غیربومی شاید به اندازه من مردم تبریز را نشناسد و من می دانم که تبریزی ها به دنبال بازی زیبا هستند. در این مسابقه شاید نتیجه را فدای بازی زیبا کردیم، اما این بازی در دراز مدت نتیجه می دهد و من مطمئن هستم که در لیگ برتر می مانیم.

کمالوند افزود: اگر بازیکنان این تیم کنار هم باقی بمانند و چند بازیکن دیگر نیز به مجموعه اضافه شود، مطمئن هستم در فصل آینده یکی از بهترین تیم های لیگ برتر خواهیم بود.

وی تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی و در هیچ تیمی فوتبال را برای نتیجه بازی نمی کنم و فقط به دنبال این هستم که تماشاگران از بازی ما راضی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.