سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تحت هیچ شرایطی و در هیچ تیمی فوتبال را برای نتیجه بازی نمی‌کنم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا اظهار کرد: بازی خوب و جانداری بود که تیم ما از هر نظر مستحق پیروزی بود. وقتی دو بر صفر جلو افتادیم، فکر کردیم که همه چیز تمام شده و همین موضوع باعث شکست ما شد.

وی افزود: به دلیل این که شهر آنتالیا هم سطح با دریا بود، من فکر می کردم بازیکنان با شرایط آب و هوایی تبریز سازگار شده اند، اما به نظرم این موضوع باعث افت بدنی بازیکنان در نیمه دوم شد.

کمالوند تأکید کرد: در مجموع از همه بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی های آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با انتقاد از اعتراض کادرفنی و سرپرست سایپا به داوری گفت: گل اول گسترش فولاد چه ایرادی داشت که همه سایپایی ها تا پایان نیمه اول به داور اعتراض کردند؟! این اعتراض در تصمیمات داوری تأثیرگذار بود و چون اجازه صحبت درباره داوری را نداریم، از طریق باشگاه این قضیه را پیگیری می کنیم.

وی درباره بازی زیبای تیمش در نیمه اول تأکید کرد: هیچ مربی غیربومی شاید به اندازه من مردم تبریز را نشناسد و من می دانم که تبریزی ها به دنبال بازی زیبا هستند. در این مسابقه شاید نتیجه را فدای بازی زیبا کردیم، اما این بازی در دراز مدت نتیجه می دهد و من مطمئن هستم که در لیگ برتر می مانیم.

کمالوند افزود: اگر بازیکنان این تیم کنار هم باقی بمانند و چند بازیکن دیگر نیز به مجموعه اضافه شود، مطمئن هستم در فصل آینده یکی از بهترین تیم های لیگ برتر خواهیم بود.

وی تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی و در هیچ تیمی فوتبال را برای نتیجه بازی نمی کنم و فقط به دنبال این هستم که تماشاگران از بازی ما راضی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.