سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد قابل مقایسه با تیم نیم فصل اول نیست و امیدوارم با کسب امتیازات لازم، تیم را در یک جایگاه آبرومند نگه داریم.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، "فراز کمالوند" در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپای البرز اظهار کرد: سایپا تیم بسیار قدرتمندی است که یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارد و حضورش در جمع شش تیم برتر، مؤید این قضیه است.

وی افزود: مجید جلالی در هر تیمی که حضور داشته، آن تیم صاحب سبک بوده و ما نیز حریف را خوب آنالیز کرده ایم و امیدوارم شروع مجدد کارمان در لیگ برتر را با سه امتیاز شیرین آغاز کنیم.

کمالوند درباره محرومین و مصدومین تیمش برای بازی فردا گفت: علیرضا نقی زاده که در اردوی تیم ملی امید حضور داشت، صبح امروز به ایران بازگشته و همراه تیم نبود، امید نظامی پور نیز در بازی مقابل روبین کازان مصدوم شد و به احتمال زیاد به بازی نمی رسد. رسول پیرزاده هم مصدومیت جزئی دارد که حضور در مقابل سایپا معلوم نیست.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با اعلام رضایت خود از اردوی آنتالیا خاطرنشان کرد: در دوران مربیگری‌ام سابقه نداشته که چنین اردوی خوبی برپا کنیم و معمولاً در اردوهای قبلی، بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار نمی‌کردیم، ولی در این اردو همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت و سه بازی تدارکاتی خوب مقابل تیم‌های مطرح برگزار کردیم.

وی تأکید کرد: مسلماً گسترش فولاد قابل مقایسه با تیم نیم فصل اول نیست و امیدوارم با کسب امتیازات لازم، تیم را در یک جایگاه آبرومند نگه داریم تا فصل بعد، با برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم، با قدرت وارد مسابقات شویم.

کمالوند درباره بازیکنان جدید گسترش فولاد گفت: با توجه به شرایط بازار نقل و انتقالات، حق انتخاب زیادی نداشتیم و با این تفاسیر، از بازیکنان حذب شده راضی هستم و همه نفراتی که جذب کرده‌ایم، حداقل یک تجربه قهرمانی در ایران را دارند.

وی درباره برگزاری زودتر از موعد بازی های لیگ برتر بیان کرد: پیش از این نیز اعلام کرده بودند که شاید مسابقات زودتر آغاز شود و ما به همین دلیل، زود از اردو برگشتیم، ولی در مجموع بهتر بود که بازی ها را در موعد مقرر برگزار کنند.

سرمربی گسترش فولاد تبریز تأکید کرد: من پیش از این با بازی‌هایی که انجام می دادیم، خجالت می کشیدم که از هواداران بخواهم که به ورزشگاه بیایند، اما از همین روز اعلام می کنم که تیم ما با نیم فصل اول بسیار فرق کرده و از هواداران می‌خواهم که از فردا به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.