تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی فردا در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به مصاف تیم ملی فوتبال عراق خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی و عراق به سیدنی می‌روند تا برای قرار گرفتن در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ با یکدیگر رقابت کنند. دیدار دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فردا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران همچنان منتظر اعلام رأی AFC در خصوص شکایت فدراسیون فوتبال ایران درباره حضور بازیکن دوپینگی تیم ملی فوتبال عراق در دیدار مقابل ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی این بازی‌ها است.

اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ شاهد دیدار دو تیمی خواهد بود که دقیق‌ترین شوت‌ها را در این مسابقات داشتند.

کره‌جنوبی با ۵۵ درصد دقت شوت درون دروازه و عراق با ۵۴.۲۹ درصد در رده‌های اول و دوم دقت شوت‌زنی در این مسابقات قرار گرفته‌اند.

این سومین حضور متوالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا است اما آنها نتایج ضعیفی در این تورنمنت کسب کرده‌اند و از سال ۱۹۸۸ تاکنون نتوانسته است به فینال برسد.

این سومین حضور عراق در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بعد از سال ۱۹۷۶ و ۲۰۰۷ است. این دو تیم پیش از این دو بار در این مسابقات به مصاف هم رفته‌اند؛ یک بار در سال ۱۹۷۲ و یک بار هم در سال ۲۰۰۷ که هر دو بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کره‌جنوبی در هر چهار مسابقه خود تا مرحله نیمه‌نهایی مسابقات به پیروزی رسیده و گلی دریافت نکرده است. آنها در ۱۴ مسابقه قبلی خود در جام ملت‌های آسیا شکست نخورده‌اند (۹ پیروزی و پنج تساوی)؛ هر چند دو تساوی باعث حذف آنها از گردونه مسابقات شد.

عراقی‌ها تاکنون ۱۲ کارت زرد در این دوره از مسابقات دریافت کرده اند که سه کارت زرد بیشتر از تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی است.

عراق در هشت مسابقه از ۱۲ بازی قبلی خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

کی سونگ یوئنگ از کره‌جنوبی با ۲۶۱ پاس سالم، بیشترین تعداد پاس‌های سالم را در این مسابقات به خود اختصاص داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.