سرمربی رئال مادرید بر این باور است که با توجه به آمادگی بالای بدنی و ذهنی رونالدو، او می تواند تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کند.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید عصر شنبه و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ال آرکانخل میهمان کوردوبا است. آنها اکنون با ۴۵ امتیاز از ۱۸ دیدار گذشته شان، صدر جدول رده بندی را در اختیار دارند. رئالی‌ها برای حفظ صدرنشینی باید امتیازهای مورد نیاز خود را از این دیدار دور از خانه بگیرند.

کارلو آنچلوتی در مورد مارتین اودگارد، بازیکن ۱۶ ساله نروژی که به تازگی جذب شده اظهار داشت: اینکه او بتواند اکنون در تیم نخست باشگاه به میدان برود خیلی کار سختی است. البته او این توانایی را دارد که بتواند با بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب تیم رقابت کند. او بازیکن جوانی است و بدون شک بازیکن بسیار مهمی برای رئال مادرید است اما در ۱۶ سالگی قرار گرفتن در ترکیب کاری سخت است. اگر به آینده نگاه کنیم، می‌بینیم که او می تواند خیلی زود به یکی از بازیکنان تیم نخست رئال بدل شود.

آنچلوتی در مورد آسیر ایارامندی که صحبت هایی مبنی بر خروج وی از رئال مادرید به گوش می رسد نیز گفت: هیچ چیز در این زمینه وجود ندارد. او بازیکن رئال است. درست است که زیاد در ترکیب قرار نمی‌گیرد اما به هیچ وجه چیزی نیست که بخواهیم به کم شدن ارزش او برای تیم‌مان اشاره کنیم. او سانتیاگو برنابئو را ترک نمی‌کند و بازیکن مهمی برای ما است. برای داشتن یک تیم با انگیزه، نیاز است که بازیکنانی روی نیمکت تیم داشته باشیم که خیلی خوب تمرین می کنند و همیشه برای ورود به زمین مسابقه آماده هستند. ایارامندی یکی از آن بازیکنان است.

سرمربی رئال مادرید در مورد تمدید قرارداد سرخیو راموس که به درازا کشیده است نیز عنوان کرد: فکر نمی‌کنم قضیه تمدید قرارداد سرخیو روی عملکرد او در تیم تاثیری داشته است. او همیشه بازیکن با انگیزه‌ای بوده است. اهمیت و ارزش او، هر روز برای رئال مادرید بیش از روز قبل می‌شود. تمدید قرارداد او به من مربوط نمی‌شود و نمی‌خواهم در مورد آن حرفی بزنم. می‌دانم که او می‌ماند و خودش هم بارها این موضوع را مورد تاکید قرار داده است. برخی بازیکنان هستند که پیراهن یک باشگاه را به تن می کنند و تا پایان دوران فوتبالشان آن را تغییر نمی‌دهند. باید این را در مورد کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس و سرخیو راموس بگویم.

سرمربی پیشین چلسی و میلان در مورد جدال با کوردوبا هم گفت: آنها تیمی هستند که در این مقطع از فصل به شیوه بازی‌شان اعتماد بیشتری پیدا کرده‌اند. آنها مربی تیم را نیز تغییر دادند و اکنون در فرم خوبی قرار گرفته‌اند. آنها در زمین اتلتیک بیلبائو به پیروزی رسیدند. به نظرم رویارویی با این تیم برای ما کمی پیچیده است. تلاش می‌کنیم بهترین نمایش‌مان را داشته باشیم.

کارلو آنچلوتی که در سال ۲۰۱۴ به همراه رئال مادرید موفق به کسب چهار جام شد در مورد متد ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی چلسی انگلیس خاطر نشان کرد: متدی که او به کار می‌گیرد را به خوبی نمی‌شناسم اما می‌دانم کارمان به عنوان مربی شبیه هم است. شیوه هر دوی مان کار کردن با توپ است. از زمانی هم که به مادرید آمدم و سرمربی رئال شدم، هیچ وقت در مورد او حرف بدی زده نشده است. فقط نمی‌دانم زمانی که او اینجا حضور داشت، چه بر سر بازیکنان آمده بود. وقتی به اینجا آمدم، دوره جدیدی آغاز شد و همه چیز در مورد دوره های قبلی به دست فراموشی سپرده شد.

آنچلوتی که صحبت‌هایی در مورد تمدید قراردادش با رئال مادرید نیز شنیده می‌شود در مورد آمادگی بدنی کریستیانو رونالدو و احتمال اینکه او می تواند تا ۴۰ سالگی به فوتبالش ادامه دهد عنوان کرد: می‌توانم در مورد اینکه او چطور با سایرین تمرین می کند با شما صحبت کنم. او در کنار سایرین تمرین‌های معمولی را انجام می‌دهد اما فکر می کنم در خانه نیز بیشتر تمرین می‌کند. ژن رونالدو نیز شکل خاصی دارد که او توانسته روی آن بدین شکل کار کند. فکر می‌کنم او می تواند تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کند. سخت است فکر کنیم کسی با توانایی‌های بالایی که از نظر فیزیکی و ذهنی دارد، خیلی زود بازنشسته شود. او با خودش رقابت می کند تا پیشرفت کند و همواره انگیزه‌های بسیار بالایی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.