معاون باشگاه فولادخوزستان از اعزام سایر نفرات این تیم به اردوی دبی خبرداد و گفت: تمام نفرات باقی مانده در اهواز، به جز ارشاد یوسفی به اردوی تیم پیوستند.
اسماعیل عسکریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان در ابتدا درباره عدم‌تایید امید نظری، بازیکن دورگه ایرانی – فیلیپینی، از سوی کادر فنی فولاد، اظهار کرد: نظری دو جلسه در تمرینات ما شرکت کرد و با توجه به این‌که آماده نبود، نتوانست نظر کادر فنی را جلب کند. نظری یک سال پیش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و اکنون در دوران نقاهت به سر می​برد و نتوانسته بود خودش را به آمادگی برساند و به همین دلیل مورد پسند اسکوچیچ قرار نگرفت.

وی در ادامه با بیان این‌که اردوی دبی بسیار خوب در حال سپری شدن است، گفت: ما یک دیدار تدارکاتی در آن جا برگزار کرده​ایم و دو دیدار تدارکاتی دیگر نیز با تیم​های رستوف روسیه و العین امارات خواهیم داشت. بازی با العین امارات به درخواست خود این باشگاه بوده است. اردوی​مان در دبی یکشنبه هفته آینده به پایان می​رسد.

معاون باشگاه فولادخوزستان درباره تکمیل نفرات​مان این تیم در اردوی دبی، عنوان کرد: جماعتی، شریفات و حبیبی طی روزهای گذشته به جمع بازیکنان حاضر در اردوی دبی اضافه شدند و امروز هم سایر نفرات​مان به جز ارشاد یوسفی به این اردو ملحق شدند و تیم تکمیل شد. یوسفی دنبال کارهای مالیاتی‌اش است و مشخص نیست که به دبی برود یا نرود. به هر حال با اعزام این نفرات ان‌شاالله اردوی​مان بهتر از قبل دنبال خواهد شد.

وی در ادامه درباره محرومیت دو ساله ایوب والی، گفت: در حال حاضر این رای صادر شده است و زمانی که رای صادر شد، تقاضای جلسه استیناف دادیم که در این جلسه هم خود من شرکت کردم ولی با توجه به این که فیفا روی موضوع دوپینگ حساس است، این رای صادر شد. در حال حاضر دو سال محرومیت قطعی شده است و آیین​نامه دوپینگ کاری به عمدی یا غیرعمدی بودن این کار ندارد و مواد غیرمجاز به هر نیت و هر دلیلی که مصرف شود، فرد خاطی مشمول جریمه می​شود. به هر حال باید بخشی از محرومیت او بگذرد و منتظر ماند تا ببینیم چه می​شود اما به هر حال کار والی عمدی نبود و بدشانسی آورد.

عسکریان در پایان خاطرنشان‌کرد: به دنبال جذب بازیکن در پست‌های هافبک و دفاع میانی هستیم. بازیکنان بسیاری در تمرینات ما آمده​اند و تست داده​اند ولی هنوز مربی ما آن​ها را پذیرش نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.