کارشناس داوری فوتبال با تمجید از عملکرد تیم داوری دیدار ایران و امارات، گفت: عملکرد خوب داور ژاپنی باعث شد که محاسبات برخی افراد غلط از آب دربیاید.
حسین عسگری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره داوری دیدار ایران و امارات در جام ملت های آسیا اظهار کرد: داور ژاپنی عملکرد بسیار خوبی داشت و کاملا بی نقص داوری کرد. تمام اخطارها درست بود و هر جا که لازم بود بر طبق قانون بازی را مدیریت کرد.

وی درباره صحنه به ثمر رسیدن گل ایران هم گفت: گل کاملا صحیح بود اما تصمیم گیری در آن صحنه با توجه به این که اواخر بازی بود، بسیار دشوار بود ولی داور از عهده آن برآمد. تیم داوری در آن صحنه با دقت و تمرکز بسیار بالایی عمل کرد.

عسگری همچنین گفت: در چند روز گذشته برخی می گفتند که چرا برای بازی ما داور ژاپنی گذاشته اند و به این ترتیب می خواستند این طور القا کنند که کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد در نتایج تاثیرگار باشد اما عملکرد خوب داور باعث شد که محاسبات این عده غلط از آب درآید. متاسفانه این طور اظهارنظرها و حساب و کتاب های غلط، در فوتبال داخلی ما هم وجود دارد.

وی در پایان اظهار کرد: هیچ گاه داوری که اسم و رسم دارد آبرو و حیثیت خود را زیر سوال نمی برد و AFC هم اگر سوءنیت داشته باشد، از داور تیم رقیب استفاده نمی کند که همه قصدش را بفهمند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.