معاون فنی سابق سازمان تربیت بدنی در سال‌های دور گفت: رقمی که برای واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام شده با توجه به امکاناتی که در اختیار این ۲ باشگاه است خیلی دور از واقعیت نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس، سعید فائقی در رابطه با بحث خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: باید منتظر بمانیم تا مشخص شود وضعیت خصوصی‌سازی به چه شکلی انجام می‌شود. باید برای این کار فرصت لازم داده شود و امیدواریم کارهای این اتفاق به خوبی انجام شود.

وی در رابطه با اینکه آیا رقم ۲۹۰ میلیارد تومان برای فروش این دو باشگاه منطقی است اظهار داشت: رعایت انصاف در اقتصاد بحثی مهم است باید کارشناس قوی باشیم تا بتوانیم انصاف را رعایت کنیم. شما مبلغ تبلیغات روی سینه هر پیراهن را ضربدر تعدادی سال معین کنید آنوقت می‌بینید که امکانات زیادی برای این دو باشگاه وجود دارد و رقم اعلام شده خیلی دور از انصاف نیست.

معاون فنی سابق سازمان تربیت‌بدنی در رابطه با اینکه داریوش مصطفوی اعلام کرده که در زمان‌های گذشته مهدی تاج نامه‌ای برای برکناری او ارائه کرده است خاطرنشان کرد: آن موقع تاج نمی‌توانست چنین درخواستی را از ما بابت برکناری مصطفوی داشته باشد. در این مورد زیاد چیزی یادم نیست.

فائقی در رابطه با اینکه مصطفوی اعلام کرده تاج خواسته که اجازه فعالیت به او ندهند عنوان کرد: یادم هست که سه امتیاز از باشگاه سپاهان کم شده بود و به خاطر همین مسئله اختلافاتی پیش آمد. تاج به خاطر سپاهان ناراحت بود و خیلی این موضوع در خاطر من نیست.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه علی اکبر استاد اسدی می‌گوید او خواهرزاده شما است گفت: به قول خود استاد اسدی، او بادآورده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.