سان آنتونیو اسپرز با درخشش گارد رأس فرانسوی خود از سد کلیپرز گذشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدافع عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در دیدار صبح امروز (سه‌شنبه) خود مقابل لس آنجلس کلیپرز با درخشش تیم دانکن و بازگشت تونی پارکر به پیروزی رسید. دانکن در این بازی با کسب ۲۱ انتیاز و ۱۲ ریباند برای هشتصد و دوازدهمین بار در لیگ NBA، دابل دابل کرد و مجموع امتیازات خود را به ۲۵۲۸۸ رساند. تونی پارکر، گارد رأس فرانسوی تیم سان آنتونیو اسپرز نیز که در چند بازی گذشته غایب بود در روز بازگشت خود ۲۶ امتیاز برای تیمش کسب کرد. 

در سالن یونایتد سنتر شهر شیکاگو نیز تیم میزبان با ۲۹ امتیاز درک رز و ۲۷ امتیاز جیمی باتلر از شد میهمان کانادایی خود، تورونتو رپتورز گذشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌‌‌ای آمریکا به شرح زیر است:

ساکرامنتو ۱۰۸ – گلدن استیت ۱۲۸ پورتلند ۹۵ – هیوستون ۱۱۰ یوتا ۹۷ – ممفیس ۹۱ تورونتو ۱۲۰ – شیکاگو ۱۲۹ آتلانتا ۱۰۵ – دالاس ۱۰۲ کلیپرز ۱۱۸ – سان آنتونیو ۱۲۵ دنور ۸۲ – شارلوت ۱۱۰

در پایان بازی‌های امروز، تورونتو رپتورز و آتلانتا هاوکس  در صدر کنفرانس شرق و نیویورک نیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز در انتهای جدول این کنفرانس هستند. تیم‌های گلدن استیت وریرز و پورتلند تریل بلیزرز نیز در صدر کنفرانس غرب و لس آنجلس لیکرز و مینه‌سوتا تیمبروولوز در قعر این کنفرانس قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.