سرمربی تیم فوتبال یوونتوس عامل خستگی را در شکست تیمش برابر ناپولی در دیدار سوپرجام ایتالیا، تأثیرگذار دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس فرصت کسب هفتمین عنوان قهرمانی‌اش را در سوپر جام ایتالیا را با قبول شکست ۶ بر ۵ در دیداری که در پایان وقت‌های اضافی ۲ بر ۲ تمام شده بود از دست داد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در شرایطی این فرصت را از دست دادند که در ضربات پنالتی ۳ بار می‌توانستند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که تیمش با شکست ناپولی می‌توانست رکورددار کسب قهرمانی در سوپر جام ایتالیا شود، در پایان بازی به شبکه رای اسپورت گفت: هر ۲  تیم یک فوتبال باز را ارائه کردند اما متأسفانه در دقیقه به پایان بازی گل خوردیم و در ضربات پنالتی هم ۳ ضربه‌ای که می‌توانست ما را پیروز کند از دست دادیم.

با وجود اینکه جان لوئیجی بوفون ۳ پنالتی ناپولی را مهار کرد، مردان آلگری قدر فرصت به دست آمده برای کسب پیروزی را ندانستند و با هدر دادن ۳ پنالتی متوالی در نهایت مسبب شکست تیم‌شان شدند.

آلگری افزود: ما در نیمه اول کمی به دردسر افتادیم و توپ را در میانه میدان از دست دادیم و در ادامه همان صحنه گل خوردیم و به همین دلیل فکر می‌کنم که می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم. پس از آنکه گل تساوی ناپولی به ثمر رسید ما سرعت بازی‌مان را بالا بردیم که این کار برابر تیمی مانند ناپولی آسان نبود. ما البته در این مقطع از فصل کمی خسته هستیم. ما باید در ۲ دقیقه پایانی نیمه دوم با انگیزه‌تر کار می‌کردیم.

سرمربی بانوی پیر در پاسخ به این سوال که چرا آندره‌ا پیرلو را درست قبل از دریافت گل دوم از میدان بیرون کشید، عنوان کرد: حرکات پا به توپ آندره‌ا فوق‌العاده است اما من کسی را می‌خواستم که زمین بازی را بهتر پوشش دهد. متأسفانه بلافاصله پس از این جا به جایی گل خوردیم. بازیکنان من عملکرد خوبی ارائه کردند و به همین دلیل این شکست تأسف برانگیز است به خصوص که تنها ۲ دقیقه تا قهرمانی فاصله داشتیم. با این حال ما ناامید نیستیم چون هنوز صدرنشین جدول رده‌بندی سری A‌ هستیم و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.