هواداران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز سرمربی استقلال تهران را به مافیایی بودن متهم کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در حالی که تا ۳۰ دقیقه قبل از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران تنها ۱۵۰۰ نفر در ورزشگاه الغدیر اهواز حضور داشتند اما با آغاز بازی تعداد تماشاگران به حدود ۱۰ هزار نفر رسید.

* پیش از آغاز بازی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی هواداران حاضر در ورزشگاه فریاد یاحسین (ع) را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند.

* با وجود مشکلاتی که برای ورود خبرنگاران به ورزشگاه وجود داشت، باشگاه استقلال خوزستان همکاری لازم را با خبرنگاران انجام داد.

* میلاد سلیمان‌فلاح، حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده به سمت ویسی و در سوی دیگر سیدمهدی سیدصالحی، میثم بائو و ایمان باصفا به سمت نیمکت استقلال تهران رفتند. 

* همانطور که عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان پیش از این دیدار گفته بود که سیدصالحی به استقلال گل می‌زند، این اتفاق افتاد و این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال تهران را دارد پس از گلزنی به تیم سابقش خوشحالی کرد.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم در حال ورود به زمین بودند، میثم بائو و سیدمهدی سیدصالحی با استقلالی‌های پایتخت خوش و بش کردند. 

* حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال که روی نیمکت حضور داشت، بارها از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت. این بازیکن در دقیقه ۲+۹۰ جای جاسم کرار را در ترکیب استقلال گرفت.

* علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در جایگاه خبرنگاران حاضر شد و به آنها خوش‌آمد گفت.

* بین هواداران درگیری شدیدی به وجود آمد که با دخالت نیروی انتظامی ورزشگاه این درگیری‌ها به پایان رسید.

* پس از پایان نیمه اول امیر قلعه‌نویی به همراه کریم بوستانی نزد تورج حق‌وردی، داور بازی رفتند. آنها معتقد بودند که پنالتی استقلال در این نیمه گرفته نشده است.

* در یک صحنه کرار جاسم خطای شدیدی روی بازیکن استقلال خوزستان انجام داد که با کارت زرد داور جریمه شد. در این صحنه سیدصالحی، مهاجم استقلال خوزستان اعتراض شدیدی به هافبک عراقی استقلالی‌ها کرد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه هم زمانی که استقلال خوزستان گل می‌زد و هم زمانی که این تیم گل می‌خورد به خوشحالی می‌پرداختند.

* بخشی از هواداران حاضر در ورزشگاه علیه سرمربی استقلال شعار دادند و امیر قلعه‌نویی را متهم به مافیایی بودن کردند. برخی هواداران هم با شعار «سوشای آقای گل» به دروازه‌بان تیم پرسپولیس طعنه زدند.

* زمانی که استقلال خوزستان صاحب ضربه پنالتی شد، سیدصالحی از عبدالله ویسی درخواست کرد که پنالتی را بزند اما سرمربی این تیم اعلام کرد مومنی باید پنالتی را بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.