دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در دیدار مقابل پدیده مشهد بدشانس بودیم و موقعیت‌های ما با بدشانسی از دست رفت.
داود نوشی‌صوفیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست روز گذشته تراکتورسازی مقابل پدیده مشهد در مرحله یک چهارم نهایی نهایی جام حذفی گفت: دیروز عملکرد خوبی داشتیم و روی بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم. داور دو پنالتی برای پدیده گرفت و فکر می‌کنم پنالتی دوم این تیم صحیح نبود.

وی افزود: در این مسابقه ۴-۵ موقعیت بالای ۹۰ درصد داشتیم و می‌توانستیم حداقل با پیروزی ۴-۵ گله حریف را شکست دهیم اما متاسفانه توپ‌های ما وارد دروازه حریف نشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با عملکرد ضعیف تیمش در ۴-۵ هفته اخیر اظهار داشت: مقابل نفت تهران و پدیده مشهد بدشانسی آوردیم. ما بازی بدی ارائه نمی‌دهیم و در هر مسابقه موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق می‌کنیم. متاسفانه این هفته‌ها خیلی بدشانسیم و در زدن گل با مشکل روبرو می‌شویم.

صوفیانی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تراکتورسازی به خاطر غرور بازیکنانش دچار افت شده است، گفت: بحث افت و غرور نیست. در فوتبال همیشه اتفاقات به سود شما رقم نمی‌خورد و گاهی روز، روز شما نیست. نه دیروز و نه در مقابل نفت تهران مستحق باخت نبودیم. امیدوارم با عملکردی که مقابل فولاد خوزستان ارائه می‌کنیم بتوانیم به وضعیت خود بهبود ببخشیم.

وی در رابطه با دیدار هفته شانزدهم تراکتورسازی مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: بازی سختی را در پیش داریم با فکر کسب پیروزی به اهواز سفر می‌کنیم و امیدواریم در این مسابقه نتیجه خوبی بگیریم. فولاد یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر است که از بازیکنان باتکنیکی بهره می‌برد. کارمان مقابل آنها سخت است اما پیروزی دور از دسترس نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان در رابطه با عملکردش در بازی روز گذشته گفت: وقتی تیم شکست می‌خورد کل تیم مقصرند و این مسئله در پیروزی‌ها هم صادق است. نمی‌توانم عملکرد خودم را مورد ارزیابی قرار دهم بلکه باید کادر فنی از بازی من رضایت داشته باشد. موقع شکست عملکرد بازیکنان به چشم نمی‌آید اما من تمام تلاشم را کردم تا تراکتورسازی نتیجه بگیرد و کادر فنی از عملکردم راضی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.