سرمربی تیم فوتبال شالکه با انتقاد از نگرش مردانش در جیران شکست سنگین خانگی برابر چلسی ابراز امیدواری کرد که تیم پیشین او به نماینده آلمان برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کمک کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین رویارویی روبرتو دی‌متئو با تیمی که دو سال پیش آن را به اوج قله فوتبال باشگاهی دنیا، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، برای او خاطره شیرینی به همراه نداشت.

شالکه تحت هدایت دی‌متئو در پنجمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری در خانه پیش چشم هواداران تحقیر شد زمانی که دروازه‌ این تیم پنج بار باز شد و حتی یکی از این گل‌ها را هم نتوانست، جبران کند.

دی‌متئو که دو ماه پیش جانشین ینس کلر روی نیمکت شالکه شده بود در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: زمانی که در دقیقه دوم بازی از روی یک ضربه شروع مجدد گل می‌خورید قاعدتاً کار برای شما سخت‌تر می‌شود. ما بیش از اندازه از چلسی ترسیده بودیم و به اندازه کافی به این تیم برای تصاحب توپ فشار نیاوردیم و جنگنده ظاهر نشدیم.

دی‌متئو در ادامه با تمجید از بازیکنان تیم پیشین خود، تیمی که هم در آن بازی کرده و آن را هدایت کرده است،‌ اظهار داشت: بازیکنان چلسی اما بسیار خوب کار کرده و بازی ما را فلج کردند. زمانی که چلسی فقط با یک گل پیش بود یک بار توپ را به تیرک افقی زدیم که اگر داخل چارچوب بود شاید روند بازی تغییر می‌کرد. در نیمه دوم تلاش‌مان برای گلزنی بیشتر شد اما حریف دو بار دیگر در ضدحملاتش به ما ضربه زد.

شالکه اکنون با پنج امتیاز، دو امتیاز کمتر از اسپورتینگ لیسبون و شش امتیاز کمتر از چلسی صدرجدولی در رده سوم قرار دارد و این در حالی است که بازی آخر این تیم در مرحله گروهی در خانه ماریبور اسلوونی. شالکه علاوه بر بردن این بازی باید امیدوار باشد که در دیگر بازی گروه چلسی بتواند اسپورتینگ را شکست دهد، چرا که با توجه به تفاضل گل نه چندان جالبش (منفی شش) بعید است که تساوی به کار این تیم بیاید.

سرمربی آبی‌پوشان گلزن‌کرشن درباره شانس تیمش برای صعود به یک هشتم نهایی عنوان کرد: حالا می‌دانیم که باید بازی بعدی خود را ببریم و منتظر شکست اسپورتینگ در انگلیس باشیم. این یعنی که ما هنوز شانس صعود داریم و باید امیدوار باشیم. نمی‌توانم بگویم که چلسی در بازی آخرش چگونه کار خواهد کرد اما این تیم حتی اگر ترکیب اصلی‌اش را هم به میدان نفرستد آنقدر بازیکن دارد که بتواند نتیجه بگیرد. تجربه کاری من از فوتبال انگلیس می‌گوید که چلسی این بازی را دوستانه تلقی نخواهد کرد و قطعاً برای بردن آن به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.