سرپرست باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد برتری این تیم در دربی به سود فوتبال ایران بوده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهروز منتقمی بعد از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل استقلال گفت: کسب این نتیجه را به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم، با این نتیجه از استرس و حرف و حدیث‌هایی که وجود داشت دور شدیم. 

وی افزود: دربی نشان داد که فوتبال ما رشد داشته و قطعا نتیجه آن به سود فوتبال ملی ما بوده و به تیم ملی کمک خواهد کرد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: حمید درخشان نشان داد که کارآمد است و کار خودش را در دربی بلد است. به امیر قلعه‌‌نویی هم احترام می‌گذارم اما تیم ما توانایی خوبی را در بازی از خود نشان داد. 

منتقمی ادامه داد: ۲ ساعت پیش از بازی به دیدار بازیکنان رفتم و به آنها گفتم که پیش‌بینی می‌کنم پرسپولیس برنده شود. از آنها خواستم پاسخ نگرانی هواداران را بدهند و خوشبختانه بازیکنان ما به خوبی این کار را انجام دادند. واقعا به این نتیجه نیاز داشتیم و اکنون بسیاری از فشارها برطرف شده است. 

وی تاکید کرد: قبل از بازی هم گفته بودم اگر درخشان ببازد او را برکنار نمی‌کنیم و معتقدم کار فنی که در بازی امروز دیدیم به سود فوتبال کشور خواهد بود. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید در نیم فصل گفت: می‌توانیم ۶ بازیکن لیگ برتری، ۲ بازیکن خارجی و ۳ بازیکن قرضی برای لیگ قهرمانان آسیا بگیریم. فهرست نفرات در اختیار سرمربی تیم است و او باید بازیکنان مورد نظرش را اعلام کند. ضمن اینکه اکنون نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چرا که بر روی تیم‌هایی که از آنها بازیکن می‌خواهیم اثرگذار است و کار درستی نیست. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.