مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانی که اولین دربی‌شان را تجربه می‌کردند در صحنه گل‌های پرسپولیس بی‌تجربه عمل کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خسرو حیدری در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم، ۱۵ دقیقه روی دروازه پرسپولیس فشار آوردیم و نتیجه حملات خود را در اواخر نیمه اول گرفتیم.

وی افزود: با شروع نیمه دوم بعضی از  بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند، به ویژه آنهایی که اولین دربی‌شان را تجربه می‌کردند. همانطور که پرسپولیس روی گل ما مرتکب اشتباه جاگیری شد روی گل دوم این تیم هم این بازیکنان ما بودند که بی‌تجربه عمل کردند.

مدافع - هافبک استقلال تصریح کرد: ما در نیمه اول سرتر از پرسپولیس بودیم و در نیمه دوم هم حتی با وجود دریافت گل حملات خوبی را روی دروازه پرسپولیس داشتیم اما موقعیت‌ها را روی بی‌تجربگی از دست دادیم. پرسپولیس قدر موقعیت‌های خود را بهتر از ما دانست و بازی را برد.

حیدری یادآور شد: در مسابقه‌ای که بهتر از حریف خود ظاهر شدیم نتیجه را واگذار کردیم. انصافاً برد حق ما بود، نه پرسپولیس. به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.